četrtek, 25. februar 2016

Poskusni zajček za bazično kozmetiko

Preverila sem, o katerih temah sem v zadnjem času največ pisala. Ali bolje, o katerih nisem. Vi veste? Seveda, o rožicah in vrtu. Nič za to, v naslednjih mesecih bodo prišle na vrsto tudi rožice. Jih pa kar pogrešam, te raznobarvne lepotičke in komaj čakam, da pride pomlad.

Danes me zopet boli stopalo in očitno se bom tega problema morala lotiti celostno. Kot vedno. Upala sem, da mi  bo vsaj tokrat uspelo na bolj preprost način odpraviti bolečine, pa očitno ne bo nič.

Od februarja do julija je pri meni vedno zelo delovno aktivno. Začenjajo se feng shui svetovanja, v Aviti vedno kaj izboljšujemo. Letos želimo radikalno prenoviti spletno trgovino. Niti ne želim razmišljati, kako zahteven bo ta projekt.

Skupaj z ostalimi poskusnimi zajčki testiram nove (potencialne) izdelke - tokrat je to kozmetika z bazičnim pH. Super, boste rekli, lahko se umivam in mažem z izdelki, ki jih plača firma! Očitno še nikoli niste bili (naš) poskusni zajček, drugače bi vedeli, da so nekateri izdelki lahko tudi slabi. Saj zato jih tudi testiramo.


Najprej mi jo je zagodel šampon za lese. Ni bil pravi zame, tudi vonj me ni navdušil. Sedaj že en teden uporabljam drugega in primerjam s tistim, ki ga že prodajamo. Nimam še končne sodbe. Gel za tuširanje je prav tako prišel na vrsto. Eden me je odbil s svojim vonjem, drug je v redu, čeprav mi je Pena za tuširanje Lubana ljubša.

Občasno rada uporabim piling za telo, zato sem v testiranje vključila tudi različne pilinge. Napačno sem klepala, da se mi po čiščenju kože z "mastnim" pilingom ni treba namazati z losjonom za telo. Kakšna napaka! Koža je postala zelo suha, v treh dneh mi jo je komaj uspelo sanirati. Kaj naredim? Redkeje se umivam in večkrat namažem z Losjonom za telo Lubana.

Sem bila zelo presenečena, ker so v Šmarjeških Toplicah maserke hvalile mojo dobro hidrirano kožo. Nisem jim izdala svoje velike skrivnosti, namreč, da uporabljam kozmetiko, ki ima bazični pH in v sebi malo olj. Olje ni dobro za kožo, razen če želimo, da postane podobna usnju. Koža potrebuje vlago in pri tem prepričanju vztrajam.

Novo potencialno kozmetiko bomo še naprej testirali. Pomembna je tako uporabniška izkušnja, kot sestavine in vpliv na kožo.

1 komentar:

  1. Podvig, ni kaj. Nič ni samoumevno... Za vsako še tako na videz drobno zadevo leži veliko dela, odrekanj, poskusov, pridobivanja znanj... včasih je to lahko tudi zabavno, včasih le zamudno in drago...
    Sama sem žal preizkusila le tri izdelke Lubana, ker še vedno rada čaram. Ampak, ko porabim deo, ga naročim, ko bo zima zima pa kremo za obraz tudi. Morda pa se navdušim nad testiranjem in opustim svoje čarovnije že prej.
    Naj bo korak čim prej stabilen in brez bolečin.
    In.. se cvetlice razbohotijo.

    OdgovoriIzbriši