ponedeljek, 29. februar 2016

Jure piše blog, dober blog!

Jure, ki se je kdaj oglasil s komentarji, spoznala pa sem ga tudi na predavanju v Kalčku, mi je poslal tole sporočilo:

"Rad bi samo sporočil, da sem začel pisati blog. Sicer sem ga enkrat že začel, pa potem nehal. Zdaj pa sem ob spremljanju vašega, dobil zagon za svojega.

Hvala Vam.

Če boste, kdaj imeli preveč časa, lahko kliknete na spodnjo povezavo na moj blog:

http://tihaodsevanja.blogspot.si/

V glavnem gre pa za kratke zgodbe, moje misli."

Seveda sem takoj kliknila na povezavo in si ogledala Juretov blog Tiha odsevanja. Zelo, zelo prijetno me je presenetil. Bravo, Jure.

Za pisanje bloga Osebno in zasebno me je navdušila Ruth Podgornik Reš, tokrat pa sem jaz bila navdih za Jureta. Le koga bo spodbudil on? Mogoče vas?


5 komentarjev:

  1. Helena, hvala. Treba je deliti tudi bloge. Spoštujem ljudi, ki imajo dar pisanja (jaz ga namreč nimam), predvsem pa rada berem kratke in jedrnate bloge.

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, sem že 'šla na obisk'.
    Ah, blog...Sama sem od otroštva dalje sanjala, da bom napisala knjigo. Ne eno, več njih. Potem je želja ugasnila in na dan so priplule zgodbe za otroke. Nekaj jih ostaja... in po moje bodo priplule na površje, ko bo, če bom... starejša. Do takrat pa ... ostajajo pisma moji dragi, hudo bolni prijateljici, drobna pisemca ter sporočilca bližnjim, kakšen komentarček na blogih....rada imam 'pisemsko prakso'.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iiii, kako lepo! Tudi meni je bila navdih in inspiracija za blog pokojna Ruth! Njene objave še danes z veseljem pogledam!

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, Ruth je bila izjemna. Kdor jo je poznal, jo pogreša.

    OdgovoriIzbriši