sreda, 9. december 2015

Uživaj dan!

Glede na objave v zadnjih dneh se mogoče komu zdi, da se ukvarjam samo s feng shuijem in kitajsko astrologijo. Pa ni tako. Delo v Aviti in podjetju (vključno z uvajanjem davčnih blagajn ...) normalno teče.

Ko sem se oktobra dogovarjala za predavanja v Kalčku, sem si izračunala ugodne datume. Današnji dan je očitno zelo dobro izbran, saj imam tri pomembne dogodke:

1. Popoldne bom obiskala AJPES in spremenila nekatere bistvene podatke za svoje podjetje. Tudi ustanovitev podjetja sem izvedla na ugoden datum in očitno sem ga dobro izbrala. Še vedno drži!

2. Ob 17.30 bom predavala v Kalčku. Tema je Feng shui Slovenije. Marsikdo ne ve, da se da s pomočjo feng shuija analizirati tudi države, pokrajine, mesta, večje (industrijske) komplekse. Analiza države je zelo težaven projekt in niti slučajno si ne domišljam, da sem ga končala. Z nemško kolegico se pogovarjava, da bi organizirali delavnico na to temo, kjer bi našli še več rešitev kot sem jih sama.

Pri analizi mi namreč ni vse jasno, potrebujem nekoga, ki je objektiven, predvsem pa bolj izkušenj od mene.

Z metodo Double Mounten ugotovimo, kateri deli države so energijsko najmočnejši (palača Dai Wong - max yang)

3. Zvečer me čaka še snemanje na Televiziji Slovenija za oddajo Zaljubljeni v življenje, ki jo v soboto popoldne vodi Nina Osenar. Tema bo, seveda, napoved za leto 2016, sodelovala pa bosta še dva kolega astrologa.

Nimam pojma, v kakšnem stanju bom prišla domov. Ah, že vem: zelo našminkana, tako kot se za televizijsko snemanje spodobi. In seveda tudi zelo utrujena, vendar bom uživala čisto vsako minuto tega dneva.

9 komentarjev:

  1. Pester dan! Včasih se prileže, pa čeprav je potem človek utrujen. Nekatere vrste utrujenosti so naravnost čudovite :)
    Same zanimive reči vsa obdajajo! Fino je, ko človek dela, kar ima rad. Se od daleč čuti predanost.
    Za današnje predavanje nisem vedela... a verjamem, da bo kakšna novička dosegla moje oči ali ušesa. Pogovor pa si ogledam, seveda. Tako zelo sem vesela, da ima RTV SLO tako krasen portal in si vse oddaje, ki me zanimajo pogledam, ko mi prija in ko imam čas.
    Prijeten večerni počitek!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eeeee, mislim, da ravno "moje" oddaje ne bo v arhivu. Nek poreden škrat jo bo zbrisal ali pa se bo film polil s kavo, ali nekaj podobnega ...:)

      Izbriši
  2. Naporen dan! Zdaj vem, kam se Vam je iz Kalčka tako mudilo :) Upam, da boste povedali, kdaj boste po televiziji, ker je drugače ne spremljam. Miren dan, Jure

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A res moram??? No, prav, to kar smo včeraj posneli, bodo predvajali 19.12. popoldne.

      Izbriši