sobota, 12. december 2015

Kakšno darilo si boste letos kupili?

Malo sem razmišljala: smo v božično-novoletnem času pod stresom tudi zato, ker moramo priskrbeti "dobra" in "prava" darila? Poslovni partnerji, zaposleni, prijatelji, znanci, sorodniki ... Uf, koliko napačnih odločitev je možnih. Pa nikar ne recite, da moraš biti zadovoljen z vsakim darilom, ki ga dobiš. S tem se ne strinjam, ker je velikokrat darilo izbrano tako, da je všeč darovalcu, namesto obdarovancu. Če nisi siguren, kaj bi dal, podari raje svoj čas - povabilo na kosilo, obisk gledališča ali kina, drsanje, izlet, skupno kuhanje ...

Še nekaj se mi zdi zelo pomembno - da sami sebi nekaj podarimo. Ker, če se imamo radi, in radi bi se morali imeti najbolj, potem si zaslužimo darilo. In to takšno darilo, da bo zaigralo srčece, naš notranji jaz, otrok, ki hrepeni po ... lepem darilu.

Kolikokrat smo bili v življenju razočarani zaradi napačnega darila. Že kot otroci. Kot odrasli imamo odlično priložnost, da dobimo to, kar si želimo. Seveda, izbira darila za sebe je lahko zelo kočljiva zadeva.

Hmmm, le kaj si želim? Ne veste? Potem ste v težavah! Ker se dovolj ne poznate, ker ne veste, kje se trenutno nahajate, ker ne slišite svojega avtentičnega jaza.

Zakaj moramo biti tako "sebični" in sami sebe razvajati? Da bomo napolnili svoje vire (energije). Samo takrat, ko smo dovolj energijsko močno, lahko tudi drugim nekaj dajemo. Drugače smo prazna vreča, energijski zombi (zunanja lupina, notri pa votlo) - ali pa celo kaj hujšega: mi stalno sesamo energijo od drugih. O energijskih vampirji moram še kaj napisati, preveč jih je okrog nas.

O, tole sem sem spomnila na temo izmenjave energij. Ko sem v sredo zvečer, že rahlo utrujena, sedela na stolu v maski RTV Slo, me je šminkal simpatičen gospod z zelo nenavadno pričesko, pirsingi in tatuji. Stol ima udobno naslonjalo za glavo, zaprla sem oči in se prepustila njegovemu kreativnemu ustvarjanju po moji koži.

Že čez nekaj minut sem opazila, da je kot energijski oddajnik. Bilo mi je kar malo nerodno, zato sem ga previdno vprašala, ali ve, da oddaja močno energijo in da jaz ... Ja, ve, me je prekinil, se nasmehnil in mi "dovolil", da še naprej vsrkavam njegovo energijo. Aaaahhhh, kako sem uživala!

Pisanje bloga je nenehno oddajanje energije, zato tudi beremo bloge. Da boste tudi vi danes dobili porcijo, sem pripravila namig za božično-novoletno darilo. Že nekaj časa so zelo popularne pobarvanke za odrasle. Malo sem pobrskala po spletu in ugotovila, da jih je res veliko in ena je lepša od druge. Tudi v slovenskih knjigarnah jih boste našli.

Če torej poznate koga, ki ga zanimajo barve, ne zna pa lepo risati, potem so pobarvanke za odrasle idealno darilo. Mišljene so tudi kot terapevtsko sredstvo pri depresijah, ali enostavno kot sprostitev. Pobarvana slikanica daje res dober občutek, da smo nekaj sami dokončali in pri tem uživali.

Moj izbor:



Vir: amazon.de

6 komentarjev:

  1. Helena, hvala za darilce! Sama se lotim vsega, a vendar... je lepo, če te kdo poctrtlja. Prav fino, da ste naleteli na prav 'tistega fanta'.
    Še en teden, pa preverimo rezultat njegovega dela :)
    Sicer pa se strinjam z napisanim o obdarovanju in si vedno vzamem čas. Veliko tega. A vendar mi je potem toplo, ker je obdarovanec vesel. Težje je le, če osebe ne poznaš.
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Izvirna darilca. Hvala.
    Druga pobarvanka je tudi mene energetrsko napolnila.

    Lep dan,
    Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Knjiga ima še vedno poseben čar. Če bi se v službo vozila z vlakom, bi jo sigurno kupila. Tako pa uporabljam kar aplikacijo na telefonu, pa še to le, ko koga čakam.
    Od knjig za odrasle si pa še vedno želim kakšno 3D od Magic Eye.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pobarvanke sem dobila in slike so kar zahtevne - bo še zanimivo.

    OdgovoriIzbriši