ponedeljek, 7. december 2015

Astrologija: kako preživeti december

Vedno mi je zanimivo primerjati različne sisteme. Tisti, ki so se malo bolj poglobili v biblijo in koran, so ugotovili, da so si nauki zelo podobni. Podobno je z ljudskim zdravilstvom, tradicionalno kitajsko medicino in ajurvedo. Sama že nekaj časa primerjam (zahodno, klasično) astrologijo in kitajsko astrologijo.

Na primer, za vikend so klasični astrologi napovedovali, da bomo občutljivi, da bo močno izražena intuicija, da naj ne bomo kolerični ... Vse te "napovedi" najdemo tudi v kitajski astrologiji, saj je bila sobota pod vplivom zajca (občutljivost), nedelja pa v znamenju kače (ogenj yin). Ogenj simbolizira koleričnost in intuicijo, element s polarnostjo yin pa tudi občutljivost.

Zanimivo je, da 6. 12. ne praznujemo samo Miklavža, ampak se po kitajskem koledarju okrog 6. 12. tudi začne mesec podgane (voda yang). Ker je voda yang tako zelo ekstremen element (predstavlja globoko, močno vodo), je tudi mesec december ekstremen - ali ti energija ustreza, ali pa ne.

Voda je hladen element, zato imajo težave vsi, ki v svojem horoskopu POTREBUJEJO toploto (ogenj). Meni voda koristi, še posebej, če ni hladna, kar letos res ni. Ampak, počakajmo še malo, kaj nam bo prinesla podgana.

Heksagram, ki predstavlja december, je tudi zanimiv: 4 - 7. Prva številka vpliva na nas v privatnem življenju, druga v poslovnem (ko smo aktivni, delujemo navzven). Obe števili nista enostavni. Štirica je t. i. mix qi, poredna številka, ki se ne more odločiti, ali bo pridna ali poredna - zato pazite, kaj boste počeli na prednovoletnih zabavah ... Sedmica pa v tem primeru predstavlja ogenj yang - zopet ekstremna energija, ki ne ustreza vsakomur.

Kitajsko leto se počasi izteka. Upam, da sem vas v zadnjih letih naučila, da se kitajsko leto "zamenja" že okrog 22. 12. - po sončnem koledarju. Čez vikend sem se še malo bolj poglobila v opico, ki nam bo vladala v letu 2016. Zelo zanimivo bo, ker je opica tako trgovska in iz vsake situacije zna izvleči maksimum. Ker nam bo vladala ognjena opica, bo še bolj zanimivo, saj je ogenj zelo ekstrovertiran element, zato bo veliko blišča in pretvarjanja.


Opica je igriva, vendar tudi pametna, prilagodljiva in preračunljiva

V letu 2016 bo najtežje najti čas za umiritev in uravnoteženje (svojega duha). Ker se bo decembra 2016 začela tudi nova, zelo hitra perioda 9, bo vse skupaj še težje. Kakšne bodo posledice? Še več psihosomatskih bolezni in jemanja antidepresivov.

8 komentarjev:

  1. Helena, hvala! Sem preletela že včeraj, še dvakrat danes... ja, tole ravnovesje... Vse lepo načrtuješ, pa se sproti ruši zaradi nepričakovanih reči in potem...Jaz se tu potem res vedno lovim... in vmes omagujem... in se spravim v red... in spet. A tega bo še več?! Hm... Že če veš, je lažje :). Hvala!
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dokler zberete motivacijo za ponoven začetek (da ne obupate), vam ni treba ničesar skrbeti.

      Izbriši
  2. Zanimivo. Zelo se strinjam s tem, da ti je december všeč ali pa ti ni všeč. In meni je zelo ;) Komaj čakam leto opice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jure, kaj pa vam je všeč v decembru? Mraz, veliko daril, zabave ...? Leto opice pa bo za marsikoga zanimivo. Boste poročali!

      Izbriši
    2. Huh, v decembru. Mraz, jasne noči z luno, sneg, led - navdušen hokejist. Potem veselo razpoloženje v pričakovanju Novega leta, novih stvari in stvari, ki jih lahko simbolično pustim za sabo. Vrhunec pa pride konec decembra ko praznujem svoj rojstni dan (26.12.1988). Zberem vse prijatelje, ki so mi čez leto pomagali in se jim zahvalim. Tudi en dan prej je lepo - na Božič. Veliko je simbolike: rojstvo Jezusa, Novo leto, začne se daljšati dan. To upanje, ki ga vidim naokoli sebe me kar ponese :) (Pa tudi spanec mi nagaja, priznam). Miren dan, še naprej. Vaše predavanje mi je pa spet odprlo nova razmišljanja o feng shuiju. Hvala!

      Izbriši
    3. No, Jure, sedaj pa je vse jasno: podgana po horoskopu IN hokejist ... seveda uživate v decembru. Hvala, ker ste prišli na predavanje. Feng shui pa je zanimiv ravno zato, ker je ta vsestranski in nikoli ni konec z učenjem.

      Izbriši
  3. No, zej pa jaz tega ne razumem najbolje. Ves čas sem mislil, da sem zmaj po horoskopu? Ne gre mi v glavo tole. Če mi lahko razložite Helena. Hvala, Jure.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kot veste, se v zahodni astrologiji po mesecu rojstva določi, kaj si po horoskopu (sonce). Potem pa se gre še v detajle ... Podobno je v kitajski astrologiji, kjer je mesec rojstva zelo pomemben in določa t.i. klimo osebnega horoskopa. Vi ste rojeni v decembru, mesecu podgane (ki se pokriva s strelcem). Zmaj ste pa po letu rojstva. Ne, niste, ker se kitajsko leto začne že 22. 12., ste po letnici rojstva kača.

      Izbriši