sobota, 31. oktober 2015

Je vaš dom nepospravljen zombi?

Hmm, kaj se dogaja? Čisto slučajno sem pogledala statistiko obiskov in bila prijetno presenečena, ah kaj, vzhičena, saj je do devete ure zjutraj ta blog obiskalo 1.398 ljudi. Nimam časa raziskovati, kaj so brali in od kod so prišli, enostavno uživala bom v svoji SREČI.

Tako je, sem čisto pod vplivom knjige "Načrt za srečo", avtorice Gretchen Craft Rubin, ki jo pravkar berem. Eno leto se je trudila z različnimi dejavnostmi (tudi neprijetnimi), da bi postala bolj srečna - na vseh področjih.

Knjigo je pisateljica napisala duhovito, konkretno (kaj natanko je počela), vključila pa je tudi znanstvena spoznanja in duhovnost. Sem na strani 36, vendar knjigo že sedaj toplo priporočam.

Zanimivo, avtorica je začela z desetimi pravili ("Naredi, kar je treba narediti." ali "Ukrepaj takoj" ali "Nehaj tuhtati o tem." ali "Uživaj na poti."). Takoj nato pa je začela okrog sebe obvladovati nered.

Obožujem takšna razmišljanja, saj je čisto v stilu tega, kar nas uči feng shui: nered okrog nas je samo posledica nereda v nas. Če ne zmoremo obvladovati nereda, ne moremo obvladovati življenja - je moj moto.


Spremenite vaše bivališče iz nepospravljenega "zombija" v prijeten in srečen dom.

Gretchen se je tako najprej lotila pospravljanja. O tem ne bom pisala, ker ni nič za napisati, razen tega, da si nabavite vreče za smeti in začnite. Namig: uporabna oblačila podarite za begunce.

V pomoč vam bo tudi, kako je razdelila navlako okrog nas:

- Nostalgična navlaka (predmeti že iz otroških let)

- Navlaka za vsak primer (predmeti, ki jih hranimo zaradi njihove uporabnosti, čeprav jih ne uporabljamo - npr. 23 vaz ali 5 odpiračev za buteljke)

- Ugodna navlaka (kar kupimo samo zaradi cene, čeprav ne potrebujemo)

- Podarjena navlaka (brezplačni vzorci, darila, podarjeni ali podedovani predmeti)

- Navlaka "bergle" (stvari, ki jih uporabljamo, pa jih ne bi smeli - raztegnjen pulover, sprano perilo, nostalgična majica)

- Zaželena navlaka (stvari, ki jih želimo uporabljati, pa jih nikoli nismo - šablone za risanje, pištola za vroče lepljenje, posebni čevlji z visoko peto)

- Navlaka, ki smo jo prerasli (spremenil se je naš okus - iz plastičnih okvirjev na lesene, hobi nas ne zanima več)

- Navlaka iz zgrešenih nakupov (stvari, ki jih hranimo, namesto da bi si priznali, da je bil nakup zgrešen)

Glede na to, da je danes Dan reformacije, je vsaj razmišljanje o navlaki okrog nas zelo primerna tema. Očistimo se najprej zunaj, potem bo tudi notranja reformacija enostavnejša.

P.S. - Na današnji dan

Leta 1517 je Martin Luther na vrata wittenberške cerkve obesil 95 tez z zahtevami po prenovi Cerkve, in začela se je reformacija. Praznik vsako leto zaznamujemo tudi v Sloveniji.

Luther je zahteval, da naj bo cerkev preprosta, da se mora bogoslužje približati človeku in zato opravljati v domačem jeziku. Menil je, da vernik ne potrebuje papeža, da bi se približal Bogu, prav tako pa ni potrebe po čaščenju svetnikov in relikvij.

7 komentarjev:

  1. Zanimiv naslov, knjiga in objava kot takšna!
    Uživajte v svoji sreči! A ne, koliko vrst sreče obstaja?! Kot navlake :). Sama se od nekdaj tako disciplinirana, pa ne zato, ker bi me kdo silil, le zato, ker v tem uživam, potem zbrano mislim in delam, hitreje ter več naredim povrhu vsega pa se imenitno počutim:).

    OdgovoriIzbriši
  2. Sem prebrala knjigo 2 leti nazaj in je res zanimiva. Se pa tudi popolnoma strinjam s Sabino. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Spostovana-sem vas vceraj spremljala po TV - sem bila zalostna ker voditelj ni znal od vas zvabiti vsega tistega ki vi tako slikovito opisete. Dobro da imamo vas blig - se enkrat se vam zahvaljujem za vas trud
    Sem jim prav pisala na oddajo Dobro jutro in jim to tud povedala.
    Pa se nekaj - čudovito izgledate in tale frizura vam zelo zelo pase.

    OdgovoriIzbriši
  4. Spostovana-sem vas vceraj spremljala po TV - sem bila zalostna ker voditelj ni znal od vas zvabiti vsega tistega ki vi tako slikovito opisete. Dobro da imamo vas blig - se enkrat se vam zahvaljujem za vas trud
    Sem jim prav pisala na oddajo Dobro jutro in jim to tud povedala.
    Pa se nekaj - čudovito izgledate in tale frizura vam zelo zelo pase.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Marjan, hvala! Sem si pogledala arhiv... sicer bi šlo mimo mene :)

      Izbriši
  5. Helena, 'fajn' ste bili! Morda bi vam res bolj pristala kakšna ženska sogovornica :), a vendar...

    OdgovoriIzbriši