četrtek, 22. oktober 2015

Izrael - z gondolo na Masado

Ne vem, zakaj sem izbrala prav te slike, tudi ni izlet na goro Masado name naredil ne vem kakšnega vtisa. Na splošno me Izrael ni presenetil, no, razen krvavih spopadov ... Pričakovala sem malo morja, malo dobre in manj dobre hrane, barvno zelo neizrazito pokrajino, različne narode in veliko zgodovine. Še največ zelene sem videla v kibucih, mestnih vrtovih, pa tudi na obdelovalnih poljih, ki jih seveda vse namakajo.

V Masadi mi je uspelo z gondolo priti na vrh, potem pa se enostavno nisem mogla premakniti izpod senčne klopce. Ni šlo.


Gora Masada je del nacionalnega parka. Na vrh se lahko pride z gondolo ali po Kačji poti - ki je bila tisti dan zaprta, ker je bilo prevroče (30 stopinj).



Kos skrbno opazuje okolico in nove turiste. Imajo kaj hrane? 



Res presenetljivo, iz kako različnih držav so turisti - od Evrope do Azije, ZDA ...


Na vrhu, pri ruševinah, nas je čakala brezplačna voda, kar so turisti z veseljem sprejeli. Očistili so jo s filtri, nisem pa poskusila, kakšnega okusa je bila. 


Izraelski kos na avtomatu z brezplačno čisto vodo - bil je veliki frajer, predrzen, čuječ.


Z gondolo navzdol in naprej k Mrtvemu morju

1 komentar: