nedelja, 27. september 2015

Žuriranje s polno luno

Sedim za jedilno mizo, pijem zeleni čaj in poslušam enega od ljubših CD - Simon & Garfunkel. Zunaj sije sonce, ampak je še hladno. Jezero že dobiva čudovito modro barvo, prvi listi v jesenskih barvah pa naznanjajo, da se poslavlja še eno leto.


Še vedno sem pod vtisom polne lune. Pred nekaj dnevi sem opazila, da imam težave s koncentracijo, da na računalniku delam bedarije (ne shranim besedila, pritisnem napačen gumb), da avto ne uboga mojih mentalnih ukazov, da sem motorično manj spretna ...

Saj problem ni v polni luni, ampak v tem, da ne živimo več po ritmu narave. Ženske moramo z menstruacijo biti prav tako zmogljive kot brez nje. Med polno luno se moramo obnašati prav tako kot v ostalih ciklih. Ampak, narava nam, na srečo, vedno znova pokaže, kako majhni in nepomembni smo v celotnem sistemu.

Kaj lahko naredimo? Lahko se priklonimo naravi in vsaj malo prilagodimo svoje navade, ali pa delamo proti njej. Nimamo nobenih možnosti, da zmagamo! Nobenih! Vse kar naredimo proti naravi, naredimo proti sebi.

Včeraj zvečer sem bila hitro utrujena, zato sem šla zgodaj spat. Okrog štirih pa sem se zbudila, saj je luna posvetila na mojo posteljo. Kljub temnim zavesam me je ščegetala po nosu ... Nekaj časa sem se premetavala, potem pa obupala. Skuhala sem si čaj in opazovala veliko, okroglo lepotičko, ki tako vpliva na nas, če si to želimo, ali ne. Nekje vmes sem dobila impulz, da bi jo fotografirala, ampak nisem želela s "tehnologijo" prekiniti najine intime.

Kaj, če bi se ji zamerila? Čaka naju še ena noč!!!

Poznate staro pravilo, da se po polni luni vreme opazneje spremeni? Na srečo smo pred polno luno imeli dež, zato nas sedaj čaka nekaj lepih jesenskih dni. Treba jih je izkoristiti. Na polno!


Zjutraj sem se zbudila pozno, ob pol devetih. Telo me je bolelo, kot da bi po meni celo noč vozili tanki. Nobene energije, kot po celonočnem žuriranju. Da bi vsaj bila na zabavi, celo noč plesala, jedla čips in pila alkohol. Pa nisem! Pridno sem ležala v postelji in poskušala spati. Zjutraj sem sicer ugotovila, da je bil mentalno poleg mene še nekdo, ki se mi je sicer že globoko opravičil, ampak biti totalno povožen brez zabave in seksa, pa je res kruto. Luna, od tebe to noč pričakujem malo drugačne impulze!

P.S.
Ko se zbudimo v takšnem "požurerskem" stanju pomaga veliko vode, limonin sok, grenčice kot so Rizol s pelinom ali Bitterkraft ter močan, konkreten zajtrk z jajci, mesom, sirom in podobnim. Res! Tako zaženemo presnovo (delovanje jeter) in s tem celo telo. Potem pa ven, na zrak, ampak z zmernim tempom.

P.P.S.
Moj zajtrk - evo, več pa ne zmorem ...

6 komentarjev:

  1. Kako čudovit pogled!
    Res zanimivo, kako so bili včasih ljudje usklajeni z naravo. Kar dosti časa bomo potrebovali, da se vrnemo, če bi nam sploh uspelo. A vsak korak šteje...
    Verjamem, da se kljub prekinitvi spanja in povoženosti, pričarate čudovit dan!
    Zajtrk... meni pa zjutraj takoooooooo prijajo sladke jedi... Napaka?
    In še drobno vprašanje. Kje kupite papajo?
    Pozdravček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, Sabina, preživela sem čudovit dan, zunaj sem se potepala in raziskovala nove prostorčke. Slikovni material že pripravljam.
      Meni zjutraj skoraj nikoli ne pašejo sladke jedi. Pa bi bilo moje življenje dosti bolj enostavno, če bi mi. Mogoče pa imate preveč glivic (kandida), ki so zjutraj lačne in zahtevajo hrano (sladko)?
      Te papaje pa sem prvič kupila v Hoferju. Z mangom imam dobre izkušnje, ker jih, vsaj tako piše na nalepki, poberejo zrele in nato z letalom pripeljejo do naših želodčkov. Papajo sem si narezala in vzela s sabo na izlet. Bila je izredno okusna, zelo blizu tistim, ki sem jih jedla v Karibih. Teknila je tudi zelo lepi rački, ki se mi je pridružila na pomolu ... Če to ni dovolj prepričljiv razlog!

      Izbriši
    2. Helena, jupi za čudovit dan! Si poskušam naslikat račko in vajino zadovoljstvo . Bom vesela fotografij!
      Jutri se ustavim, da kupim in poskusim papajo. Še nikoli je nisem jedla, o Karibih pa sem že sanjala :)
      In hvala za namige! Se malce raziščem :)
      Želim vam prijeten, uspešen in zadovoljen teden!

      Izbriši
    3. Kupite čim bolj zrelo, vendar ne gnilo papajo. Če zunaj še ne bo rumenkasta, jo pustite dan ali dva zunaj. Dobra je šele takrat, ko je lepe barve in mehkejša. Dober tek!
      Papaja pa zvišuje raven estrogenov, zato previdno s količinami. Tukaj si lahko preberete moje dogodivščine s tropskim sadjem - in mesom: http://helena-golenhofen.blogspot.co.at/2010/11/prehrana-tropsko-sadje.html

      Izbriši
  2. Hela, najlepša hvala za namig! Sem ga upoštevala. Našla zelo lepi rumeni papaji in komaj čakala, da zagriznemo vanje. Pravo družinsko srečanje smo si pričarali :). Zanimiv sladkast okus. In... si ga za spremembo še privoščimo. Sicer smo zelo povezani z letnimi časi in sezonsko zelenjavo, a pozimi... ko nam včasih jabolka in zimske hruške, pa suhe slive... že presedajo...se včasih pocrtljamo s čim iz uvoza. Ja, sem brala pred časom o encimih v tropskem sadju in ko sem zagledala papajo na vaši mizi, me je več kot zamikala. Hvala za namig! Ne bom pretiravala :). Res zanimivo, kaj vse lahko dosežemo s hrano oz. prehrano.
    Bodite lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. p.s. Helena... ne vem, kako mi je uspelo zbrisat par črk :(

      Izbriši