petek, 4. september 2015

Simetrija je šla po gobe!

Ko tole pišem, manjka do 750 - tisočega obiskovalca bloga samo še 733 klikov. Ne morem verjeti, da bom dosegla takšno visoko, okroglo številko. Hvala vsem za vašo zvestobo, komentarje (tudi v živo jih dobim!) in podporo.

Petek je, zato bom objavila samo fotografijo nove gredice, ki sem jo uredila letos maja. Nahaja se na severu parcele, pred hišo, kjer imamo poslovne prostore. Prej so tukaj rasli javorji; bila sta dva velika, ki sta dosegla 3 metre v višino, in eden majhen, ki sta ga velika dva zadušila. Vse skupaj me je že dolgo motilo, po seminarju feng shuija pa sem izvedela zakaj: v periodi 9, ki se bo začela decembra 2016, bo s severne strani prihajala najmočnejša energija (tam se nahaja "Fate Leader").

Vrtnarji so javorje odstranili in nastala je gredica. Kaj na njo posaditi? Za pomoč sem prosila Matica Severja iz Trajnice Carniola.  Po njegovih navodilih sem posadila rastline. Ampak, kot smo že velikokrat ugotovili, se narava večkrat pošali.

Matic je imel nalogo, da z izborom rastlin poudari zemeljsko energijo gredice (to je zahteval feng shui). Izbrala sva rastline, ki cvetijo rdeče ali rumeno, posadila sem 8 rastlin v vzporednih vrstah, ker število 8 in vodoravne linije spadajo v element zemlja.

Rastline so se lepo prijele in poleti cvetele. Ko sem se danes zjutraj odpravljala na trening, so me pritegnile dežne kapljice na Euphorbia amygdaloides. Hitro sem iz torbe potegnila fotoaparat in naredila nekaj slik. Takrat sem tudi opazila, da je od osmih rastlin ena zelo, zelo majhna. No, pa je šla simetrija po gobe!



Hmmm, če dobro vidim na sliki, tudi zadnja vrsta astilb (desni kot) ni simetrična ...


Še dobro, da se perioda 9 začne šele decembra naslednje leto; do takrat ima rožica čas, da malo zrase. 


Hemerocallis - začela je drugič cveteti.

3 komentarji:

  1. Helena, z veseljem! In superca za vse klike!
    Simetrija?! Sporočite, če cvetlica zraste! Jaz pa bom stiskala pesti...z bujno rast!
    Tale Hemerocallis mi je pa zeloooooooooooo všeč!
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Rada berem vaš blog,vse lepo še naprej:)

    OdgovoriIzbriši