četrtek, 20. avgust 2015

Potrebujem nov fotoaparat?

Včeraj zvečer sem čisto "slučajno" zatavala na Amazon in čisto slučajno pogledala, koliko stane moj sanjski fotoaparat. Čisto slučajno je še vedno drag ...

Zbudila sem se zgodaj, pograbila aktualen fotoaparat in se odločila, da sama sebi dokažem, kako dober je in da ne potrebujem boljšega. Mi je uspelo?










6 komentarjev:

  1. Definitivno ne potrebujete novega fotoaparata - slikice so prelepe! Rožice pa prav tako (hjooooj, kdaj bom jaz postala tako vestna, da mi bo uspelo vzgojiti takooo lepe rožice!) Lep in ne preveč deževen konec tedna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja, malo sreče in izkušenj, pa bo!

      Izbriši
    2. Sanje so vedno dovoljene. In vedno si moramo kaj želet, seveda pa morajo biti želje dosegljive, v okviru zmožnosti. In kateri model je ogledan?
      Vrt se mi zdi pa zelo barvit čeprav ni veliko cvetočih rastlin. Zelo lepa zasaditev.

      Izbriši
    3. Gledam polni format, seveda ... Cvetoče rastline pa so letos zelo trpele, ali jim je bilo prevroče, ali sem jih premalo zalivala, ali je bilo preveč vlage ... Ostali so drobni, filigranski cvetki in ena pelargonija.

      Izbriši
  2. Helena, meni se zdijo popolne! Fotografije in zasaditve! In Ljubek muc vmes...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tisti muc je lep okras, že nekaj mesecev pa me obiskuje tudi živ. Zadnjič sem ga srečala v temi in se pošteno ustrašila.

      Izbriši