nedelja, 30. avgust 2015

Na sladkem obisku v vrtnariji Alt

Vikend sem preživela v Ljutomeru. Nič ni lepšega kot se razvajati pri mami, se srečati s prijateljicami in sorodniki. Bila sem polno zaposlena, zato sem se v Ljubljano vrnila utrujena, ampak z domačimi dobrotami.

S prijateljico Branko sva obiskali vrtnarijo Alt (ker obljuba na fb dela dolg), kjer so me velikodušno založili s fantastičnimi paradižniki iz njihovega rastlinjaka, lubenico in bučo hokaido. In še nekim sadežem, vendar več ne vem, kako se imenuje ... (gospa Anka ga na spodnji sliki drži v rokah)


Gospa Anka in njen mož Anton sta izredna garača in polna inovativnih idej. Lepo je videti par, ki zna skupaj živeti in delati.


Tile majhni paradižniki so takooooo dobri, sladki in aromatični. Cel teden jih bom lahko jedla.


Paradižnike pa ima rad tudi domači kuža, strašno igrivi in prijazen nemški bokser.


Na zelenjavnem vrtu je polno zanimivih rastlin, mene je fotografsko najbolj pritegnil kodrolistnati ohrovt.


Ravno, ko smo se iz zelenjavnega dela premaknili k rožicam, se je moj fotoaparat odločil, da nima več moči - prazna baterija ... Altovi so mi posodili njihovega in komaj čakam, da dobim fotografije.

Če boste v bližini Ljutomera, se ustavite v vrtnariji Alt in si oglejte majhno, ampak v prihodnost usmerjeno vrtnarijo. Zdaj v rastlinjakih že gojijo krizanteme in mačehe. Res bo kmalu prišla jesen!

8 komentarjev:

  1. Lepo! Zelo!
    Se veselim še ostalih fotografij!
    Mi se oglasimo... verjetno preko jesenskih počitnic. Ni ravno čas cvetlic, a vendar....Lansko leto nam je za veliko reči zmanjkalo časa...a nam je bilo všeč in ponovimo.
    Prijeten teden!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, tudi vam lep začetek tedna.

      Izbriši
    2. Nepoznani sadež je melonasta hruška. Sicer pa sva se obiska zelo razveselila. Naslednjič pa prosiva za več časa, da poskusimo še kaj iz Ankine kuhinje.
      Slike iz našega fotoaparata pa že potujejo na vaš naslov.

      Izbriši
    3. Z veseljem se bom še oglasila, hvala za pojasnilo, kaj bom jutri pojedla ...

      Izbriši
  2. Kodrolistnati ohrovt je res zanimiv. Jesenska zasaditev z mačehami je spomladi eksplodirala v rumenem cvetju.Omislila sem si ga tudi v poletnih zasaditvah z namenom, da prezimi v koritih , pa sem se z letošnjim vročim poletjem uštela. Izgleda da bo kodrolistnati ohrovt Redbore kale cvetel že to jesen.Še boljše,se že veselim. Pod balkoni pa rastejo že nove sadike za jesensko zasaditev.
    Priporočam ga vsem,ki jih rumeno smetenje ne spravlja ob pamet.
    Vaše zasaditve me navdušujejo z barvnimi kombinacijami in so mi ljuba vez in spomin na neke čase.
    Lep pozdrav
    Beba

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Beba, hvala za dodatna pojasnila in vabljeni še naprej k branju bloga. Vsako leto si rečem, da bodo zasaditve manj pisane, barvno monotone, pa mi ne uspe. Saj takšno pisano je tudi življenje, a ne?

      Izbriši
  3. Gospa Helena vaše fotografije in zapisi so vedno vredni ogeda in branja:)

    OdgovoriIzbriši