nedelja, 26. julij 2015

Kolaž slik iz telefona

Se vidi, da so VSI dopustu! Nihče ne bere in ne piše blogov. A veste, da obstajajo ljudje, ki gredo za tri tedne na dopust? V enem kosu ... Zame nekaj nepredstavljivega, ampak verjetno je 21 dni brezdelja zelo zanimivo.

Tokrat objavljam fotografije, ki sem jih naredila s telefonom. Bilo je nekaj prav zanimivih situacij, pa sem izvlekla telefon in naredila te fotografije:


Oni dan so me v restavraciji Harfa (na Viču) presenetili z vegansko tortico. Vau! Ne samo, da je bila lepa, tudi dobra je bila. Še več, šef Boštjan!


Prejšnji teden sem za tri dni pobegnila h Klopinjskemu jezeru. Bilo je božansko, voda je imela 29 stopinj, zato sem lahko dolgo plavala. Kako sem se spočila!!! Slika je nastala na jutranjem izletu okrog jezera (mislim, da znese malo več kot 4 km). 


Moje prevozno sredstvo - kolo s tremi prestavami, ampak podarjenemu (brezplačnemu) konju ne glej v zobe ... Naslednji dan so me bolele nekatere mišice, ker je del proge okrog jezera treba prepeljati po konkretnem klancu.


Doživela sem dve popoldanski nevihti. Prišli sta v 10 minutah, zato se je bilo treba hitro pobrati s plaže. Zadnji dan sem eno uro vedrila kar v veganski restavraciji Loving Hut. Saj mi ni bilo hudo, imajo dobro hrano in pijačo.


Pogled na teraso Lovin Huta - kako lepo je biti na suhem ter ob kavici in sladici opazovati divjanje narave. Kasneje sem šla na sprehod in videla, da se temperatura vode v jezeru ni ohladila niti za eno stopinjo.


V petek zvečer v Stari Ljubljani. Čakala sem na prijateljico, da si izmenjava najnovejše novice. Turistov in domačinov je bilo zmerno veliko, temperature pa prijetne.


Danes na kavici v eni od kavarn v centru Ljubljane. Popolnoma drugačna situacija, bili smo v dolgih hlačah in z jaknami, tako se je ohladilo. Ampak sem uživala v temperaturni spremembi, številni turisti pa verjetno tudi.


Vrt kavarne obvladujejo vrabci. Kako pametni in organizirani so! Takoj, ko gost samo nakaže, da bo zapustil mizo, priletijo vrabci in jo z izredno naglico "počistijo". Najprej so na vrsti ostanki slaščic, nori pa so tudi na sladkor, kot sem presenečena ugotovila. Jaz sem jim lahko ponudila samo kokos (jedli so s prsta), pa niso bili preveč zadovoljni, kljub prepričevanju o koristnosti omega 3 maščobnih kislin za njihovo zdravje ...  

3 komentarji:

  1. Ku, ku... jaz sem tu :)
    Slik'ce so čisto dopustniške :). Takšni drobni trenutki štejejo... zelo... In kratki odklopi. Obožujem jih. Če se zgodijo nepričakovano, toliko bolj dragoceno.

    Naj bodo dnevi po vaši meri!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pred kratkim sem bila prvič na Klopinjskem jezeru in mi je bilo zeloooo všeč. Res luštno jezero in tako lepo urejeno. Samo malo od rok, če je treba it preko Jerzerskega.

    OdgovoriIzbriši
  3. Iz Ljubljane se na Klopinjsko jezero vedno peljem čez Ljubelj. Je manj ovinkov ...

    OdgovoriIzbriši