petek, 26. junij 2015

Pozdrav iz murgelskega vrta

Ne vem, kako uspevajo vaše rožice na balkonu ali terasi, moje so zelo lepe. Saj, pri takšnem poletju z zmernimi temperaturami, se ne morejo pritoževati. Danes zjutraj, ko sem prišla v službo in jih zalivala, sem se počutila kot v Angliji ali Irski, saj je bila povsod rosa. Ah, obožujem takšna jutra!

Me pa vedno znova preseneti, čeprav to počnem že deset let, kako težko je fotografirati zasaditve v loncih. Ampak, tako kot se izboljšuje moje znanje o vrtnarstvu, se tudi znanje o fotografiji. Upam ...

Sem že večkrat napisala, pa bom še enkrat: če vaše fotografije (z dopusta, praznovanj, vrta) niso tako lepe kot tiste, ki jih vidite v revijah, blogih ali fb, se čisto nič ne sekirajte. Vse te fotografije so izredno obdelane in to tako, da niso več fotografije, ampak slike. Avtor je slikar, ki fotografijo predela z računalnikom. Sama fotografije minimalno obdelam, ker za kaj več nimam časa, tudi ne slikam v raw formatu - kar je vedno dober indikator, koliko kdo obdela slike.

Zato bodo moje fotografije, tako kot jaz, vedno imele celulit, gubice, sive lase, mozolje, slabe proporce ... Kot če bi primerjali mojo in (močno obdelano) sliko manekenke ali igralke, hahaha. Hja, nič ni lepšega kot velika doza samozavesti in pristno zadovoljstvo, da si to, kar si.

Ah, sedaj pa že malo preveč filozofiram, gremo na vrt:





Če ob tej sliki ne boste začeli vzdihovati ah in oh, potem ne smete več brati mojega bloga! Ja, vstop za ne-romantike in ne-vrtoljubce je prepovedan!!!


Kombinacija, ki je nastala iz "ostankarjev", ampak mi je zelo všeč. 


Lega vrta v Murglah ni takšna, da bi lahko imela pelargonije oziroma bolj slabo cvetijo. Letos sem znova poskusila z njimi in jih dala na sončno, pokrito mesto. Zaenkrat nimam pripomb, lepo cvetijo.


Edina kombinacija z belo barvo - se držim smernic iz feng shuija. Najprej sem kupila drobnocvetni mleček (4 kose), potem pa razmišljala, katero rožico naj posadim na sredino. Vse skupaj rase v nizki posodi, da jih lahko gledam od zgoraj.


Lani jih nisem imela, letos pa so bile takoj v mojih mislih, ko sem sestavljala kombinacije. - batata ali sladki krompir. 


Kako težko je fotografirati trave! Ta je iz lanskega leta, prezimila in sedaj me razveseljuje s klasji in pozibavanjem v vetru. Krasen pogled!!!


Tako preposta kombinacija iz kopriv, batate, mulenbekije in bidensa, pa vendar jo obožujem! Ker je v njeni bližini veliko okrasnih trav, niti ne pogrešam migajočega čopka, ki bi kukal iz sredine lonca.

6 komentarjev:

  1. Imaš zelo lep vrt in zanimivo, da toliko lončnic. Izgleda tako lepo in enostavno, pa vem, da ni. Lepe so mi zasaditve s cvetočimi rastlinami.... ampak trava pa zmaga, prekrasna je.
    Ne morem, da ne bi rekla kakšne o fotografiji. Jaz od vsega najraje fotografiram prav cvetje. Zato ti lahko dam nasvet, da najlepše slike nastanejo zjutraj ali zvečer. Sonce je obvezno. Sem že fotografirala v oblačnem ali v senci, pa nisem bila zadovoljna. Noben PS ne naredi tega, ker naredi igra sončnih žarkov na cvetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saša, hvala za nasvete. Bom lovila zgodnje in pozno sonce, predvsem zgodnje, da bodo rožicah na slikah (še) lepše.

      Izbriši
  2. Helena, ob vsaki človek lahko zavzdihne svoj oh in ah... občutek, kot bi jih gledala v živo. Rada imam neobdelano fotografijo.
    Uživajte ob pogledu na vsak kotiček svojega vrta!

    OdgovoriIzbriši