četrtek, 21. maj 2015

V Baško po sončne spomine

Zgodaj sem se zbudila (za moje razmere) in med stiskanjem soka dvakrat slišala vremensko napoved: deževno, hladno in oblačno do sobote. Ah, dajte no, vi tam zgoraj, dovolj je, naj se vreme stabilizira in postane primerno letnemu času.

Tole yin vzdrušje se da pregnati samo z yangom. Če bi imela kamin, bi si v njem zakurila. Peč za centralno ogrevanje sem že ugasnila in res se mi je ne da prižgati. Tako, iz principa. Prižgala sem si luči in kasneje si bom skuhala indijski yogi čaj z ingverjem, cimetom, kardamonom ... Ja, pa ciklamasto majico imam oblečeno (element ogenj).

Ker bomo še nekaj dni brez sonca, sem poiskala sončne fotografije z Baške. To bo pravo!!!



Ko sem tole fotografirala, je pihal močan, svež veter. Komaj sem našla primerne rastline, ki so se upirale vetru in vsaj za nekaj sekund ostale pokončne.







Krasen primer, kako je dobra fotografija odvisna od svetlobnih razmer. Če bi bile te hiše obsijane s soncem in morje višje ter modre barve, bi bila slika ... bolj všečna. Tako pa opazimo samo zaflikan pločnik in stare fasade.


Še vedno nisem prehodila cele peš poti, ki je označena z rdečo. Če pa je tako lepo ležati na soncu in gledati valove. 





Takšni drobni detajli me vedno znova razveselijo - avtentično in simpatično





Veste, kaj je v Baški najtežje najti? Dobro restavracijo! O, saj jih je ogromno, samo vse ponujajo identične jedi, kot da bi eden od drugega prekopirali jedilnike. Prve štiri dni sem tako bila na sadno-zelenjavnem postu, zato me to dejstvo ni motilo. Zadnji dan pa sem načrtno odšla v izvidnico in iskala nekaj drugega kot čevapčiče, lignje in ribjo ploščo.

Skoraj sem že obupala, potem pa v neki ulici naletela na simpatično restavracijo s simpatičnim lastnikom. Njihov jedilnik je res prava poživitev glede na ostalo ponudbo, zato sem hitro našla nekaj zase. Cene dokaj zmerne (glavna jed od 10 EUR naprej), ampak za tako okusno pripravljene jedi ni težko dati nekaj več denarja. Lastnik mi je zaupal, da je celoten ambient in jedi izbral tako, kot bi si ga on zaželel, ko bi ženo peljal na romantično večerjo. Ja, vem, tudi sama sem se raztopila ob takšni izjavi.

Še naslov restavracije: Bistro Francesca, Zvonimirova 56, Baška

4 komentarji:

  1. Fotografije več kot ogrejejo! Zelooooooooooooo všečne! Tista rumena... poživi in prikliče sonček. Sama sem si ravno danes olepšala steno z rumeno drobceno, a dolgo girlando 'Mimi'. Hvala tudi za namig! Baško smo obiskali pred dvema letoma, a bolj spotoma in razen kave si tam nismo privoščili nič. Jo pa še obiščemo, ker nam je Krk kot tak všeč. Sploh vegetacija me je prevzela na svoj način:)
    Naj vam znotraj sije sonček!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Otok Krk je tudi meni najbolj všeč. Toliko različnih obrazov ima in vedno odkrijem nekaj novega. Baška pa je tudi s stališča feng shuija nekaj posebnega.

      Izbriši
  2. Helena, hvalaaaaaaaaaaaaaaa! Ne bom pozabila, ko bomo načrtovali kakšen oddih.
    Pri nas kuka sonček... ga pošiljam, če pri vas še ne :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kar ogrele so me vase fotografije. Ja, res je tudi barve grejejo ;-)

    OdgovoriIzbriši