petek, 22. maj 2015

Retrograden Merkur, mehur, dihur

Na jutranjem treningu v fitnesu sem trenerju Boštjanu povedala, da smo od 19. 5. do 11. 6. pod močnim vplivom retrogradnega Merkurja, zato sem zelo raztresena. Po pravici povedano, tudi sama sem se o tem informirala šele včeraj. Že nekaj dni opažam, da sem bolj pozabljiva, težje se skoncentriram, vse gre počasneje in da sem se lotila čiščenja nekaterih starih projektov.Več o tem, kaj počne retrogradni Merkur, si lahko preberete tukaj.

Vedno se zabavam, ko se začnejo nekateri razburjati nad astrologijo. Zakaj le, če pa samo odraža neka dogajanja v naravi in časovne vplive na nas? Vem, da je tudi v astrologiji, kot na vseh področjih, veliko šarlatanov, ki potem začnejo malo po svoje (površno, potentno) tolmačiti stara znanja. Podobno je v kitajski astrologiji. Ampak, se razburjati zaradi naravnih pojavov, se mi zdi smešno.

Vseeno je zanimivo opazovati, katere astrološke napovedi nas osebno "prizadenejo". Name očitno močno vpliva Merkur. Ampak, kot je dejal mojster Chan, moj učitelj feng shuia, kdor ima mojstrsko energijo (= uravnoteženo), lahko te vplive odlično izravna.

Proti koncu treninga se mi je pridružila Nuša. Malo nam je potožila, da je utrujena, pa ji je moj trener takoj povedal, zakaj: "Ker je retrograden Merkur!"

"Kaj pa je to retrograden mehur?" se je glasil odgovor ... 

Ko sem odhajala iz fitnesa, sem o vplivu retrogradnega Merkurja, za vsak primer, povprašala še trenerja Slavka:

"Kakšen dihur?" se je začudil in zatrdil, da na njega Merkur/mehur/dihur nima vpliva.


Merkur je majhen planet, čisto blizu sonca

P.S.

1. Včeraj popoldne sem pokrila vse rožice na terasi. Pa ravno zaradi tega, da mi jih ne bi bilo treba pokrivati, sem jih nabavila šele sredi maja. Očitno smo tudi na koledarju retrogradni (se premikamo nazaj).

2. Danes zjutraj sem ponovno prižgala peč za centralno ogrevanje, saj smo si v pisarnah bile enotne, da je zelo mrzlo in da ne želimo zmrzovati. Da bo bolj držalo, sem si pod hlače oblekla debelejše hlačne nogavice. Ni mi prevroče, pa tudi rožicam ne ...

7 komentarjev:

  1. Helena, hvala za vse koristne nasvete! Se tako in drugače veselim 12.junija :). Sama rada pokukam tovrstne nasvete, da lažje razumem sebe in ljudi okrog sebe... Moja prijateljica se je ravno iz tega razloga začela ukvarjat z astrologijo. Zanimivo je klepetat z njo.Bi pa bilo še bolj vedet,kako uravnovesit sebe v dneh, ko planeti stojijo v položaju, ko so nam manj naklonjen...
    Ja, te dni je pa res skoraj za nogavice. Jaz vztrajam brez, kot tudi pozimi... me namreč močno motijo...Cvetlice pa so vam zagotovo hvaležne in vas bodo zagotovo kmalu razveseljevale.

    Prijeten in miren :)vikend!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče pa je smisel ravno v tem, da v slabem planetarnem obdobju delamo bedarije, dobivamo notranje in zunanje impulze, doživljamo preizkušnje ..., ki nas pa na koncu okrepijo in pokažejo nova obzorja.

      Izbriši
  2. Tudi meni so tile članki zelo zanimivi. Če znaš dobro prisluhniti svojemu telesu in ga opazovati, ugotoviš, da je marsikaj res. Tudi mi kurimo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vanja, vi živite malo višje, a ne? Kako kaj fotografiranje? Še vedno imate Pentax?

      Izbriši
    2. Fotografiranje je obstalo na neki točki od takrat in se ne premakne. Ja, še vedno imam Pentax. Živimo pa nič kaj visoko (cca. 300 m n.v.), a je bilo takooo hladno, da je pasalo nekoliko podkurit.

      Izbriši
  3. Helena, krasen prispevek. Odkrila sem ga po naključju in Merkur - mehur me je pošteno nasmejal. Očitno ljudje še premalo vedo o astrologiji. :-) Mogoče le v opozorilo. Do 25. ga znate še močno čutiti, če aspektira (pogleda) še katerega od vaših planetov, ker je v stresnem aspektu (odnosu) z Neptunom, vladarjem zmede. Bodite dobro!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Irena, hvala za pohvale, tudi vašo spletno stran sem odkrila po naključju in si lahko prebrala, kako vse mi lahko nagaja Merkur.
      Hvala za dodatna pojasnila, res še nisem čisto pri sebi, je pa dosti boljše, kot je bilo, ko je Merkur/mehur/dihur bil v polnem zagonu pri premikanju nazaj. Moj podznak je devica, pa še nekaj z dvojčkom imam - so mi rekli, da mi Merkur zato dela težave. Veliko uspehov pri delu vam želim!

      Izbriši