torek, 19. maj 2015

Prleške rožice so dobile gorenjsko družbo

Sem kar malo oklevala, ali naj objavim še več slik, s še več rožicami, ki sem jih (do)kupila v vrtnem centru Gašperlin. Le kaj si bodo bralci bloga mislili? Da sem z rožicami čisto obsedena? Eeeee, ja sem. Ne čisto obsedena, ampak "samo" obsedena. Pa kaj! Po mojih izkušnja ima vsakdo vsaj eno obsesijo, ki jo skrbno neguje in pusti rasti. Tako je z mojimi rožicami.

Ko pogledam fotografije prvih kombinacij, kaj vse se posadila in kam. Ojojojoj ... Tako, da lahko jasno in glasno rečem, da svojo obsesijo z rožicami razvijam in pri tem uživam vsako leto bolj. Ampak, to lahko razumejo samo pravi roželjubci.


Posneto s telefonom, v vrtnem centru Gašperlin - moja predstava o raju


K prleškemu izboru ...






 ... so prišle še gorenjske lepotice: kordilina, batata, kopriva, abutilon, bazilika, mulenbekija. Danes sem umila lonce, jutri pa začnem s sajenjem.

7 komentarjev:

  1. Že umiram od radovednosti, da vidim končni "izdelek" :-)

    Saj je vseeno, kaj drugi rečejo, mi "rožezasvojenci" smo veseli vsake slik'ce :-P

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kreiranje kombinacij je ena izmed najlepših, pa tudi najbolj stresnih faz pri vzgoji rožic. Ko sem ugotovila, da lahko kakšna od rožic ne raste, kljub skrbno izbranemu prostoru ali negi, sem se pomirila in prepustila kreativnosti. Celo poletje se kje najde kakšna nadomestna rastlina, če ne, pa posadim zelišče ali trajnico. Treba se je prilagajati in prav tega se lahko največ naučimo od narave.

      Izbriši
  2. Pa tisti, ki nismo zasvojeni z rož'cami tudi:). Ampak brez njih pa niti pod razno :)
    Naj bo jutri en krasen dan!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Danes je deževen, hladen dan in ravno razmišljam, kdaj bo treba pokriti na temperaturo občutljive rožice kot so batate in koprive. V hladnejših delih Slovenije bo zanesljivo kritično za rožice ...

      Izbriši
  3. Čisto se je obrnilo, ja. Le uredite, da ob sončku zasijejo v vsej svoji lepoti!

    OdgovoriIzbriši
  4. Na dan kot je današnji prav pašejo take lepe cvetoče fotografije:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Na dan kot je današnji prav pašejo take lepe cvetoče fotografije:)

    OdgovoriIzbriši