sreda, 1. april 2015

Vetroven sprehod na Ljubljanski grad

O dramatičnem vremenskem dogajanju danes nisem ničesar vedela, dokler nisem odprla facebooka. Bila sem namreč na seminarju, odrezana od realnega sveta. Ko sem ob pol petih prišla domov, sem se takoj usedla na kolo, se odpeljala v mesto in šla peš na Ljubljanski grad. Veter mi je nagajal že na kolesu, na nekaterih mestih sem morala pošteno pritiskati na pedale, drugače bi ostala na mestu.

Tudi po potki na grad nas je pošteno prepihalo. Ampak, se je splačalo. Krasen razgled vse do Alp, čisto in jasno nebo z nekaj zanimivimi oblački. Seveda sem doma pozabila fotoaparat, ampak pametni telefon je izpolnil svojo funkcijo. Ni kaj, pomlad prihaja!






3 komentarji:

  1. Čist' za razglednico so, te 'tapametne' fotografije!
    Komu mar veter :)?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čist' za razglednico so, te 'tapametne' fotografije!
    Komu mar veter :)?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam, prav lepo so uspele. Napoved poznavalcev foto scene je tako, da bomo v prihodnosti fotografirali predvsem s pametnimi telefoni. Samo neki čudaki bomo odrog vratu tovorili opremo ...

    OdgovoriIzbriši