nedelja, 22. marec 2015

Palmengarten Frankfurt - za vrtoljubce in fotografe

Če boste kdaj v Frankfurtu in imeli vsaj 2 uri časa, si oglejte Palmengarten. Ime je malo zavajajoče, saj je na vrtu malo palm, so pa v številnih rastlinjakih. Tudi vrtovi okrog rastlinjakov so me navdušili, čeprav sem jih obiskala konec februarja. Kako bi šele uživala maja, da recimo o septembru ne govorim - ker bi bile takrat trave v polnem sijaju. Ampak, Frankfurt ni daleč, vse to so želje, ki si jih lahko hitro izpolnim.

Slike iz rastlinjaka s spomladanskimi rožicami sem že objavila, tokrat pa objavljam še izbor fotografij iz drugih delov Palmengartna.

Mimogrede: najbolj sem bila razočarana nad kafeterijo Siesmayer. Pred leti sem o njej prebrala laskav članek, kako neka Japonka tam peče inovativne slaščice, da je japonsko prefinjenost vključila v tradicionalne nemške recepte. Ko sem si ogledala vitrino s slaščicami, sem se hitro obrnila in pomislila: pridite se o inovativnih slaščicah učit v Ljubljano.










Kar nekaj fotografov in njihovih modelov sem videla v rastlinjakih.



To ni navadna skulptura, ampak drevo, kamor vpisujejo imena sponzorjev, ki so darovali Palmengartnu



Ta dva sta se opogumila in imela fotoseanso kar zunaj. Bilo je približno 5 stopinj. Fotograf bo imel veliko dela, da bo z modela odstranil kurjo kožo.






Okrasne trave so me, kot vedno, navdušile. Vrtnarji so izčrpali ves njihov potencial in jih pametno vključili na blage brežine.




2 komentarja:

  1. Oh, Helena, najlepša hvala! Krasen namig in utrinki! Če prej ne, bom leta 2017 tam. Dolgoročni plan:):):). Slaščice v Ljubljani pa očarajo z izgledom in okusi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri meni je trajalo več kot 5 let, da sem si ogledala Palmengarten :)

      Izbriši