petek, 2. januar 2015

Ukazi 2015 za bralce bloga!

Objavljam dobre sklepe, ne, ne sklepe, ukaze, ki jih mora upoštevati VSAK bralec mojega bloga. Ja, tako, v letu 2015 ne bo heca, to bo leto (pozitivnih) sprememb. In, ker je pred nami leto ovce, ki se najbolje počuti v čredi, bomo do uspehov prišli samo skupaj.

1. Prenehaj se nenehno primerjati z drugimi.
2. Ne vznemiri se tako hitro zaradi nepomembnih malenkosti.
3. Ne pomiluj se; spremeni nekaj, če ti slabo gre.
4. Preživi z družino in prijatelji toliko časa, kot le lahko.
5. Ne misli, da moraš vedno vse narediti popolno. Motiti se je človeško!
6. Uživaj vsak dan!
7. Ne poskušaj ugoditi vsakomur.
8. Ne omejuj sam sebe, zberi pogum za nekaj novega.
9. Ne čakaj, da bo naenkrat vse v redu. Poskrbi za to!
10. Pogosto reči NE.

Vir: Gofeminin


Za resničen uspeh si zastavljajte štiri vprašanja: Zakaj? Zakaj ne?
Zakaj ne jaz? Zakaj ne zdaj?

 James Allen

6 komentarjev:

  1. Helena, hvalaaaaaaaaaaa! Že pišem, da ne pozabim!
    Bodite kar se da lepo!

    OdgovoriIzbriši
  2. 10 Heleninih zapovedi :-) Vse so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni tudi, takoj sem se poistovetila z njimi.

      LP
      Helena

      Izbriši
    2. 10 nasvetov .... tudi meni so všeč in nad nekaterimi sem se malo zamislila... Leto ovce ali koze? Vsekakor naj bo srečno in zdravo.

      Izbriši
  3. Super ukazi! :) Resnično bi se jih morali držati pa bi nam morda šlo bolje v življenju :)

    OdgovoriIzbriši