nedelja, 7. december 2014

Lep začetek delovnega tedna - s čokolado!

Malo sem spremenila videz bloga - nič revolucionarnega, ker nimam časa. Zaželela sem si, da vse skupaj zadiha in se prečisti.

Dodala sem pa gumbe za deljenje v socialnih medijih (facebook & co), če boste želeli katerega od mojih prispevkov deliti z drugimi. Hvala že v naprej!

Skoraj bi pozabila objaviti fotografijo čokolade, ki mi jo je naredil trener Boštjan. Priznajte, vsaj malo mi zavidate, ker me moj trener najprej muči, nato pa da čokolado. Sam jo je naredil in sicer iz bele čokolade, kokosa in maka. Mljask, je bila dobra.


Doma narejena čokolada, baje je zelo preposto ...

4 komentarji:

  1. Deluje zelo lepo, čisto in sveže. Pašejo beli okvirji okrog slik.
    :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, nova barva se blogu odlično poda! Čokolada pa, ..... njami!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lep videz bloga,pa slastna domača čokolada!

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno!!!! Malce razvajanja vedno dobro dene! In... kot ljubiteljica domačih čokolda, belih in temnih... Super ideja! Z makom je pa še res nisem pripravila.
    Bodite sladko!

    OdgovoriIzbriši