sobota, 13. december 2014

Alergeni na gostilniških jedilnikih

Berem o protestih gostincev, ker bodo morali od danes naprej na jedilniku označevati alergene. Pritožujejo se nad dodatnim delom, zdi se jim nesmiselno, navajajo 1001 argument (= izgovor). Časa so imeli tri leta, od leta 2011, zato so vsi izgovori brezpredmetni.

Kot alergika me zelo veseli, da bom lahko sama preverila alergene. Do sedaj sem se morala zanesti na prijaznost natakarja, na njegovo razumevanje in poznavanje živil. Koliko krat se je zgodilo, da sem ga/jih spraševala, ali je v jedi kravje mleko. Ne gospa, ni ga. Potem pa na krožnik dobila gosto smetanovo omako, na vrhu pa posipan parmezan. A tega tudi ne smete? Joj, se opravičujemo ... Bljak!

Vse več ljudi ima alergije, zato so tudi uvedli te spremembe v evropski zakonodaji. Zdi se mi lep primer, ko so politiki v Bruslju mislili samo na nas, državljane Evrope.


Izvajanje te uredbe moramo brezkompromisno podpreti vsi, saj se lahko že jutri, brez napovedi, kar tako, tudi PRI VAS pojavijo alergije. Ne verjamete? Tudi jaz nisem!

1 komentar: