petek, 6. junij 2014

Murgelski vrt v maju 2014

Objavljam nekaj fotografij iz Murgelskega vrta. Meni so kombinacije zelo všeč, tudi barve. Odločila sem se za rumeno barvo, da bo energijsko izčrpala močno ognjeno energijo, ki jo imamo letos zaradi kitajskega leta konja.

Skoraj vsak dan zamenjam položaj kakšnega lonca - kar je dobro, saj se podoba vrta spreminja, pa še mišice si krepim. Rastline so konec maja še majhne, zato bo prenašanja in presajanja še kar nekaj. Kako pa je pri vas? Kolega Aleš, bloger in vrtoljubec, je čisto poniknil. Po moje ima težave, kaj naj letos posadi ... Imam prav? Aleš, kje ste? Vas, kot sem napovedala, zdeluje leto konja?







4 komentarji:

  1. Lepo, zelo lepo, meni je všeč. Ruth bi rekla, dobra učenka :)
    Pri meni je letos tudi vse rumeno, na žalost tudi že ušivo :(
    Ja, Aleš je kar poniknil. Če samo pomislim, koliiikooo rož posadi, se sploh ne čudim...

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelep Murgelski vrt.Tudi pri meni prevladujejo rumeno bele kombinacije:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Aleš se je oglasil, samo malo podrezati smo ga morali ... ha,ha. Uši pa je letos veliko, pa tudi drugih škodljivcev, tako da ne zmanjka dela.

    Z rumeno kombinacijo pa sem letos zelo zadovoljna, prav čutim, kako upočasnjuje letošnjega hitrega konja.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši