nedelja, 11. maj 2014

Ruth v spomin - po brezjanski Poti miru

Ker nimam posajene še niti ene sezonske rožice, sem se včeraj končno odpravila v vrtnarijo v Podvinu (Vrtni center Vrtko). Nameravala sem kupiti samo zemljo, pa so me seveda premamile "euro marjetice" - Euryops athanasiae, ki sem si jih zamislila v letošnjih zasaditvah.

Nato sem se odpeljala na Brezje, saj sem končno želela prehoditi Pot miru, ki jo je Ruth tako oboževala. Pot vodi mimo pokopališča, zato sem obiskala tudi Ruthin grob. Mislim, da je eden najbolj izvirnih grobov v Sloveniji, nisem pa prepričana, ali bi bil Ruth všeč. Mogoče pa, ne vem.


Čudovit dan je bil, topel, pa še vedno dovolj svež za hojo med travniki in pogledom na hribe


Hoste pred vhodom na brezjansko pokopališče. Jih je posadila Ruth?


Grob naše drage prijateljice - pogrešamo te, veš!


V gozdu, na Poti miru, nisem veliko fotografirala, ampak raje uživala v žuborenju potoka in petju ptic. Pritegnili pa so me tile luknjasti listi. Še dobro, da kaj takšnega ne najdem na svojem vrtu ...


Samo 5 metrov visok je slap Peračica, vendar barvno izredno zanimiv.


Še bom prišla v ta konec, saj obstaja veliko različic te poti. S smerokazi so Gorenjci zelo "šparal", zato sem bila srečna, da sem pot končala v Brezjah, kot sem nameravala, in ne kje drugje. 

11 komentarjev:

  1. Vidim, da imate zvesto spremljevalko. Kdo je koga posvojil? Vi Dašo, ali Daša Vas :)

    Ha ha, jaz imam tudi euriops, v družbi z lantano in milijon zvončki.

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, kako ste jo sploh opazili med temi listi? Za Dašo sem postala idealna varuška, ker sem zelo stroga in ji dobro kuham. Pes je s tem zelo zadovoljen.

      Točno takšno kombinacijo sem že imela, tokrat bom poskušala nekaj novega, samo z euriops in lantanami, dodala bom mulenbekijo in drobnocvetni mleček. Bi vmes pasala bodalica ali kakšna druga trava? Letos mi bo izziv narediti kombinacije brez batate (tako sem se odločila, da bo bolj zabavno).

      LP
      Helena

      Izbriši
  2. Tako je, če sam fotografiraš, marsikaj opaziš. Sicer so pa poleg rož tudi živali moja šibka točka; vsaj dokler imajo dlako ali perje :) Verjamem, da ji paše vaša oskrba, tudi psi so "fajnšmekerji":)

    Prvič imam euriops, tako da nimam pojma kako se razraste..Mogoče vam bo lahko Aleš kaj svetoval.

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Euro marjetice sem že imela, dvakrat, in sem bila zelo zadovoljna. Ruth mi jih je priporočala, namesto "smrdljivih" marjetic. Tukaj je nekaj fotografij, vendar so še majhne: http://helena-golenhofen.blogspot.com/2012/07/rozice-junija-v-murglah.html

      Rasejo bolj počasi, najlepše so pozno poleti in jeseni.

      Ja, Daša pa je za mano silila v liste, ker je pod njimi nekaj vohala.

      LP
      Helena

      Izbriši
  3. Sem jo tudi jaz hitro opazila pod luknjastimi listi:)Lepe misli,fotografije...ja pogrešamo Ruth .

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ja, vsi ste jo opazili ... takšno malo kosmato kepico z rjavo varovalno barvo ... No, naj vam bo. V četrtek pride v varstvo, mi bo najprej pomagala odganjati stranke, potem pa še pomagala v vrtu. Le kaj ji naj skuham???

      LP
      Helena

      Izbriši
  4. Tako zelo lep dan! Tako zelo za vse spomine in še nekaj trenutkov vmes.
    Bodite lepo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za komentar in tudi vam veliko takšnih dnevov.

      LP
      Helena

      Izbriši
  5. Hvala za povezavo. Fino, ravno take želim, ne previsoke in vedno cvetoče :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Vidim, da redno zahajate tudi na Gorenjsko. Ali ste že bili v starem mestnem jedru Radovljice? Tudi tam bi naredili prečudovite fotke. Mesto je obnovljeno. Na razglednem mestu pa lahko fotografirate med drugim tudi Triglav.
    Lp, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že večkrat sem bila v Radovljici, vendar nikoli s fotoaparatom v roki. Hvala za idejo!

      LP
      Helena

      Izbriši