ponedeljek, 21. april 2014

Prve fotografije kosjih mladičkov

Bil je že skrajni čas, da v objektiv ujamem kosje mladičke. Nisem mogla ujeti vseh, najmanj štirje so, ker sta se kosovka in kos zelo razburjala, ko sem z dolgim črnim objektivom "merila" proti gnezdu. Še dobro, da ne razumem kosje govorice, zanesljivo je padlo nekaj grdih besed na moj račun.

Ata kos se je pomiril šele dan kasneje, ko sem ga krepko zalagala z rozinami.


Tokrat sem lahko fotografirala tudi kosovko, ki je ponavadi zelo plašna. Od daleč je nadzorovala moje obnašanje okrog gnezda, potem pa v borbo poslala svojega možička (glej spodnjo sliko).



Te heuhere sem kupila jeseni in so zelo dobro prezimile. Zdaj žarijo v rdeče-oranžnih barvah in lepo popestrijo spomladanski vrt.


Hoste, ki rastejo v gredicah, počasi kukajo iz zemlje. Tiste v loncih so najmanj 10 krat večje in varne pred polži.

2 komentarja: