torek, 4. februar 2014

To je moje naslonjalo za roke!

V nemškem rumenem dnevniku Bild so pisali o tem, komu pripada naslonjalo za roke med letalskima sedežema. Na kratkih letih lastništvo naslonjala ni tak problem, pri dolgih letih in nevzgojenih sopotnikih pa se lahko razvijejo prave borbe za prevlado, so napisali.

Možnosti:

1. Naj mlajši odstopi naslonjalo starejšemu?
2. Naj dobi več naslonjala za roke tisti, ki sedi na sredini (pri treh sedežih v eni vrsti)?
3. Naj dobi naslonjalo debelejši od obeh?
4. Pripada naslonjalo tistemu, ki je nanj najprej položil roko?

Ne boste verjeli, zaradi naslonjala prihaja v letalu do velikih scen. Pravil ni, pri sporih pa odloči kapetan letala.


Le kdo se bo usedel poleg mene?

Najboljša rešitev je delitev naslonjala (eden spredaj, drugi zadaj), ali časovni "zakup" naslonjala za roke. Med normalnimi ljudmi se takšno pravilo vzpostavi spontano, z verbalno ali neverbalno komunikacijo.

Tema mi je zanimiva, ker sem o delitvi naslonjala za roke razmišljala prejšnji teden v kinu. Lahko poenostavimo in rečemo, da agresivnost pri posedovanju naslonjala pove, kakšen je značaj osebe?

Kakšne so vaše izkušnje? Kam daste roke v kinu ali gledališču?

1 komentar:

  1. Desno naslonjalo je moje ;) Mislim, da tako pipe celo v bontonu Cankarjevega doma.

    Lp,
    Nika

    OdgovoriIzbriši