sobota, 8. februar 2014

Kaj in kje početi v letu 2014?

V letošnjem kitajskem letu je konj veliki vladar (Grand Duke). Njegov položaj na kompasu je na jugu, natančneje med 172 in 187 stopinjami. Ta del (v hiši, stanovanju, poslovnem prostoru, parceli) morate letos pustiti pri miru. Veliki vladar ne želi, da ga nekdo vznemirja in utruja. Letos vlada on, zato bo on odločal, kaj bo počel.

V kitajskem zodiaku nasproti konja leži podgana, ki predstavlja njegovo opozicijo. Seveda, podgana konju ne bo dala miru, to je ja smisel opozicije, zato bo na tej osi nastalo veliko težav in konfliktov. V Tai Sue (tako se imenuje ta metoda, ki jo pravkar opisujem) rešitev poiščemo na značilno kitajski način - zvito in indirektno. Žival, ki bo zanesljivo dražila velikega vladarja leta (konja), zaposlimo z bolj zanimivim soigralcem.

Podgana se zelo rada povezuje z volom, pridnim, delovnim, poštenim in stabilnim volom. Vsi tisti, ki so rojeni v letu podgane, bi morali letos obvezno nositi obesek iz žada s podobo podgane (najbolje na rdeči vrvici okrog pasu). Razen, če jim vol škoduje po drugih kriterijih iz kitajske astrologije.

Moj učitelj feng shuija, mojster Chan, zelo upošteva to metodo, zato letos ne bo potoval v smeri konja, podgane in vola. Prav tako ne bo ničesar delal v hiši na področju konja, dele tlorisa, ki mu vladata vol in podgana, pa bo še posebno skrbno čistil (ne pa prenavljal).

Še smeri:

- konj: 172,5 - 187,5 stopinj
- podgana: 352,5 - 7,5 stopinj
- vol: 22,5 - 37,5 stopinj

Poglejte si na atlasu, v katere dele sveta letos ni priporočljivo potovati - izhodišče je kraj, kjer živite.


Naj vas ne zmede prikaz na sliki: sever je še vedno tam, kjer ste navajeni, samo prikaz je obrnjen za 180 stopinj - tako smo v feng shui pač navajeni.

9 komentarjev:

  1. Pozdravljeni,
    napisala ste "Vsi tisti, ki so rojeni v letu podgane, bi morali letos obvezno nositi obesek iz žada s podobo podgane." Mene pa zanima ali bi isto zaščito nudil obesek iz žada brez podobe podgane?
    In pa kako veš: "da ti vol škoduje po drugih kriterijih iz kitajske astrologije."?

    Hvala.
    Lp,
    Mojca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda ne morete vzeti poljubnega obeska - kot povsod, je tudi v feng shuiju pomembna simbolika. Ali vam vol škoduje, ali ne, pa vam lahko pove samo nekdo, ki bo analiziral vaš horoskop. Če ste dovolj pogumni za eksperimente, pa lahko najprej nosite obesek, opazujete, in ga pri težavah daste dol. Pomembno je tudi, da obesek vsak dan vidite in čutite (zato ga nosimo na koži). Osebnih izkušenj s tem nimam, so pa Mojster Chan in nekatere britanske kolegice o tem zelo prepričane.

      LP
      Helena

      Izbriši
    2. Hvala za odgovor.
      Se dva vprašanja? Ali mora biti znamenje na obesku podgana ali vol, ker ste dvakrat napisali podgana in enkrat vol?
      A vi analizirate tudi horoskope? Kakšna je cena?
      Hvala.
      LP
      Mojca

      Izbriši
    3. Sem se že popravila: na obesku mora biti vol, ker zaposli provokativno podgano. Horoskope nerada analiziram, ker mi nihče ne želi plačati mojega realnega dela (v kitajski astrologiji ne poznamo programov, ki bi nam "izpljunili" interpretacijo. Poleg tega sem vedno jezna, ker stranke ne upoštevajo mojih nasvetov.

      LP
      Helena

      Izbriši
  2. Se pravi, da je v stanovanju treba poiskati točno sredino, potem pa določiti ostale smeri? Mi imamo wc in kopalnico v konju, se pravi letos nobenih posegov?? Predsoba in vhod-izhod sta pa v podgani...(pa še mož je podgana).

    Me pa res zanima kako se bo odvijalo letošnje leto. Lansko je bilo čisto lepo.

    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako, izhajamo iz središča tlorisa. V vaši kopalnici letos ni dobro prenavljati, bo pa polna ognjene yang energije - boste na koncu leta povedali, kaj vse se je v kopalnici dogajalo:)

      Možu pa čim prej nabavite spodnjice z rdečimi konji, ali vsaj rdeče spodnjice z belimi konji. Hmmm, izdelava takšnega perila bi bila dobra tržna niša. Kdo zna šivati?

      LP
      Helena

      Izbriši
    2. Popravek: na spodnjicah morajo biti voli (bivoli).

      Izbriši
  3. Tole leto konja mi ni najbolj pisano na kožo. Moje razpoložnje zelo niha, največkrat navzdol. Sedaj vem, zakaj. Ker sem podgana... Zdaj mi je tudi jasno, zakaj je imela provokativna podgana v mislih posege v južnem kotu stanovanja za to leto. Mislim, da bo bolje kakšno leto še počakati. Ene rdeče spodnjice premorem, a jih bo treba še nekaj nabaviti :-) Kje pa se dobi obesek iz žada z podobo podgane? Zanimiva mi postaja kitajska astrologija...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aleš, lepo, da ste se oglasili in potrdili, da bodo podgane letos imele težave. Tudi tisti, ki so rojeni v mesecu podgane (od približno 7.12 do 6.1.), bodo v tem letu manj uspešni. So na vaših spodnjicah narisani voli??? Samo takrat vam bodo koristile. Tudi obesek naj bo vol, ker bo upočasnil vašo preveč aktivno podgano. Saj veste, podgana je bila prva, ki je pritekla k Budi, ko je k sebi poklical živali.

      Poiskala sem stran kolegice Petre, ki prodaja obeske: http://www.chueartsandcrafts.com/index.asp?pageid=176002

      Mogoče boste našli še kakšne cenejše, vendar morajo biti iz žada.

      LP
      Helena

      Izbriši