nedelja, 5. januar 2014

Weissensee - različni pogledi, različna razpoloženja

Že sredi novembra sem sklenila, da si bom uresničila veliko željo: novega leta ne bom pričakala v Ljubljani. Moti me megla in slab zrak zaradi raket in petard. Vzdušje je 31. in 1. tako turobno, da sem se odločila ukrepati: novo leto bom preživela nekje na snegu, na svežem zraku, malo bolj mirno in hkrati optimistično.

Odločitev je hitro padla: Weissensee. Po samo dveh urah vožnje sem pristala v čisto drugačnem svetu, zasnežena zimska pokrajina me je takoj očarala. Bom v naslednjih dneh objavila različne fotografije, za začetek pa slike, ki so nastala z balkona moje sobe. Lahko se samo čudimo, kako svetloba (vreme) spremeni pogled in s tem vplivajo na naše vzdušje.

Naj še povem, da se je moj načrt v popolnosti izpolnil - 1.1.2014 je od jutra do večera sijalo sonce. Juhuhu!


Oblačno jutro - no, še gre, gremo na sprehod okrog jezera


Zvečer - lep, zanimiv dan je za mano


Sončno jutro - hitro na zajtrk in na potep s fotoaparatom


Depresivno jutro - nazaj v posteljo

Želim vam uspešen začetek leta in čim manj stresa!

1 komentar:

  1. Mi se že nekaj let podamo proti sončku in stran od bobnenja,ki se razlega okrog nas. In... dva dni, pa si kot prerojen...
    Čarobno zgleda tole jezero!
    Uspešno in čim manj stresno leto tudi vam!

    OdgovoriIzbriši