nedelja, 12. januar 2014

S konkurentko na Bledu

Ko tole pišem, mi koža na obrazu žari, saj sem se danes potepala po Bledu. Povejmo po pravici: največ časa sem presedela na terasi kavarne Prešeren. Nato je sledil krajši sprehod ob sončni obali, kjer so nastale spodnje fotografije. Za mojo bledo kožo je bilo tri ure sonca več kot dovolj.

Še bolj zadovoljna pa je dušica, saj sem bila na izletu s feng shuijevsko kolegico Tanjo - ne morete verjeti, kako prijetni in poučni so najini pogovori. Ponavadi govoriva v nekem čudnem jeziku, saj uporabljava strokovne izraze iz feng shuija in kitajske astrologije. Ah, lepo je imeti tako prijetno "konkurentko" ...

Srčno upam, da ste danes tudi vi bili na soncu in si napolnili baterije, saj bo zima še dolga.








Lep začetek tedna vam želim!

1 komentar: