torek, 14. januar 2014

Nič kaj zimski murgelski vrt

Od novembra do februarja bolj redko fotografiram murgelski vrt. Letos ni nič drugače, sem ugotovila, pa čeprav je toplo zimsko vreme kot nalašč za vrtni fotolov. Nekaj motivov mi je uspelo ujeti, kakšen je ulov, pa presodite sami.

Vrtoljubec Aleš na svojem blogu opozarja na pravilno zimsko nego rožic v zasaditvah, presenetile so ga tudi uši. Rad ima ciklame, ki jim trenutne temperature zelo ustrezajo, jaz pa se nad njimi ne morem navdušiti.


To zasaditev vidim, ko sedim za pisalno mizo, seveda iz zadnje strani, ki pa tudi ni slaba, saj je šaš v ospredju.


Ata kos deluje malo zmedeno - zaradi visokih temperatur misli, da je že pomlad, zato se obnaša zelo zaščitniško do svojega ozemlja. Budno je opazoval, kaj počnem po "njegovem" vrtu.


Ti dve koriti sta mi zelo všeč, prav ponosna sem nase. Kupiti sem morala samo dve resi in štiri manjše bršljane, vse ostale rožice so iz poletnih loncev.


Šaš me spominja name, ko vstanem, tako skuštran je ... Muce še tudi ne zebe, zato straži vrt.


Prav lepo je v barvno pustem zimskem vrtu naleteti na sijoč rdeči grmiček


Ne vem, kako se imenujejo te pisane trajnice, zelo so podobne trdoleskam; na izpostavljenih in bolj hladnih legah se ne počutijo dobro, jim je premokro.



Aleša še ni bilo na obisk, zato so mačehe neočiščene ...

3 komentarji:

  1. Kdaj lahko pridem, da očistim mačehe... :)
    No, pa šalo na stran. Imate lepe in barvite zasadive!!! Sijoč rdeči gmiček se imenuje latinsko leucothoe, slovenskega imena ne poznam. Rastlina bi lahko v mrzli zimi tudi pomrznila. Druga rastlina, ki je podobna trdoleski, je ena sorta hebe.
    Zavidam Vam kosa. Pri nas so vse ptice pobegnile. Vzrok je nespametno ravnanje z naravo. Ob bližnjem potoku so namreč posekali vse drevje in grmovje, ki je nudilo zatočišče pticam. Zdaj pa je povsod sama čistina...

    OdgovoriIzbriši
  2. Aleš, vedno ste vabljeni, samo pridite. Mačehe sem medtem že očistila, tako da bova lahko v miru spila čaj. Leicothoe pa stoji v atriju, pod stekleno streho, v zavetrju poleg hiše, zato bi moral preživeti zimo. Poskušam se spomniti, ali sem ga imela že prejšnjo zimo ... Hm, ne vem. Pisane hebe (mimogrede, hvala za imena) so me pa kar malo razočarale, ker so v dveh loncih zgnilile in moram jutri na lov za rastlinami, da zapolnim luknje.

    Kos je res strašen frajer, zdaj pride že na 30 cm blizu, čeprav ga nič ne vabim in se do njega obnašam kot - do divje živali. Mislim, da bo letos spet gnezdil v našem atriju.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepoooo! In ta vaš kos čaroben!

    OdgovoriIzbriši