ponedeljek, 27. januar 2014

Najboljša slovenska pesem

Za pesem Adija Smolarja "Daleč je za naju pomlad" pravijo tekstopisci in komponisti, da je ena najboljših slovenskih pesmi. Adi jo tudi zelo "prav" izvede - njegov glas in kitara poudarita sporočilo pesmi.

Vedno znova jo rada poslušam, danes sem jo že trikrat, pa še enkrat jo bom. Priznajmo, vsi hrepenimo po tem, da bi se postarali na takšen način.

Adi Smolar: Daleč je za naju pomlad

Daleč, daleč je za naju pomlad,
leta prinesla so jesen.
Daleč, ko dekletu sem govoril:"Rad te imam."
In ko bil jaz fant sem njen.
Daleč, daleč je za naju pomlad,
mi za mladostjo je hudo.
A ne bi hotel sam postati spet mlad,
raje star sem, star in z njo.

Govoriva si spomine,
mnogo vsega je bilo.
Rečeva: "Kako vse mine."
In malo nama je hudo.
A nato se nasmejiva,
srečna ker sva se našla.
Kako lepo je, da sva se spoznala
in skupaj skozi življenje šla.

Daleč, daleč je za naju pomlad,
leta prinesla so jesen.
Daleč, ko dekletu sem govoril: "Rad te imam."
In ko bil jaz fant sem njen.
Daleč, daleč je za naju pomlad,
mi za mladostjo je hudo.
A ne bi hotel sam postati spet mlad,
raje star sem, star in z njo.

Ura prepodi spomine,
"Greva spat," zašepeta.
Trdno me pod roko prime
in s težavo vstaneva.
Ponoči k meni se privije.
Vsak njen dotik tako poznan
mi prežene grenko misel:
Kdo od naju ostal bo sam.

(Vir: http://pesmi.si/adi-smolar/dalec-je-za-naju-pomlad/)

3 komentarji:

  1. Ganljiva in kako resnična Adijeva pesem,a lepa za dušo in srce!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita pesem!.
    Vedno me 'zadane', direkt v srce.

    Lp/Su

    OdgovoriIzbriši
  3. Tako resnična, preprosta, življenjska in pozitivna... razmišljam od kje Adiju te besede, tako doživete in občutene, ko vendarle še nima teh let... kje je opazoval tak srečen par? Lep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši