ponedeljek, 20. januar 2014

Močna in mirna energija v Žički kartuziji

Že v četrtek sem vedela, da se moram kmalu odpraviti na izlet, saj sem postajala vedno bolj nemirna. V soboto zjutraj je padla odločitev: Žička kartuzija. Cilj sem določila s pomočjo vremenske napovedi in upala, da v okolici Slovenskih Konjic vsaj nekaj ur ne bo deževalo.

Kaj naj rečem: kartuzija me je očarala in začarala. Na tem mestu vlada neka posebna energija, ki bi jo v jeziku feng shuija opisala kot mirno in močno. Ravno danes sem izvedela, da so mesto za postavitev kartuzije izbirali več let!!!

Všeč mi je bil mah, ki rase na kamnih, praproti in bršljan. Zgrabila me je prava fotografska mrzlica in, če ne bi imela družbe in, če me ne bi tako zeblo, bi med zidovi in ruševinami ostala še nekaj ur. Zdaj mi je žal, da sem imela s sabo samo srednje dober objektiv, saj bi lahko s svetlobno močnejšimi objektivi naredila več makro posnetkov. Pa drugič, mah in kamni  ne bodo nikamor odšli.

Na tej povezavi si lahko o Žički kartuziji preberete še več:
http://www.knjiznica-celje.si/raziskovalne/4200708294.pdf.

Zanimivo, kartuzijo so velikokrat vodili zelo nesposobni ljudje, ki so preveč zapravljali in se zadolževali, potem pa izgubljali posestva, ali pa so jih morali reševati drugi. Hmmm, le na kaj me to spominja? Zvon 1, Zvon 2, mariborska škofija ... Ja, zgodovina se ponavlja.























Na travi med ruševinami sem si že izbrala energijsko privlačno mesto, kjer bom naslednjič imela piknik - no, vsaj sendvič in jabolko bom pojedla.

3 komentarji:

  1. Lepe fotke. Ura je pa točna :)
    Kar veliko ljudi si hodi "nabirat" energijo v kartuzijo.
    Vas tudi moti rdeča opeka na obnovljenih strehah?
    Mene grozno....
    lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kritine nisem niti opazila, v deževnem in oblačnem dnevu ni pretirano izstopala. Tudi meni se zdi, da so opečni strešniki, ki jih sedaj polagajo, preveč rdeči in premalo oranžno-rjavi.

      Izbriši
  2. Čudovit izlet! Sama imam rada vse, kar diši po starih hišah in graščinah... in tu okrog se vedno najde kakšen kotiček za oddih in sprostitev. Rada se vračam...
    In res... krasne fotografije ste ujeli!

    OdgovoriIzbriši