četrtek, 14. november 2013

Jesensko-zimske zasaditve v murgelskem vrtu

Preden bo sneg popolnomo spremenil podobo vrta, sem fotografirala letošnje jesensko-zimske zasaditve. V atriju sem posadila samo tri mačehe, pred vhodom malo več. Na splošno so kombinacije barvno umirjene, vendar so mi zelo všeč. Nekaj rožic sem kupila, nekaj sem jih imela od lani.

Zanimivo je, kako so lonci različni, če jih pogledam iz različnih strani. Rdeče hoste so nove in prav zanima me, kako bodo prenesle zimo.

 



Lepo je opazovati spreminjanje narave - nič več ni ostalo od poletnega obilja, saj se narava pripravlja na počitek.




Tole pa vidijo obiskovalci


Pogled iz moje pisarne

 
 




Dobrodošli!

1 komentar:

  1. Zelo lepi so vaši lonci in jesenske zasaditve. Če so poleti imele rdečo nit v zasaditvah koprive, so jih v jesenskih zasaditvah lepo zamenjale hojhere. Glede na to, da so trajnice, bi morale lepo prezimiti, najbrž tudi rdeča. Veseli me, da nas pri vhodu pozdravi tudi krizantema. Upam, da nama uspe prepričati še koga, da krizanteme ne sodijo le na gobove. :-)
    Najlepša hvala tudi za vse vaše komentarje!
    Pozdrav iz Celja,
    Aleš

    OdgovoriIzbriši