ponedeljek, 30. september 2013

Zebe me!

Kar sram me je priznati, ampak tako me zebe, da ne morem tipkati po tipkovnici. Seveda sem že prižgala peč in radiatorji so topli, pa kljub temu zmrzujem. Če tudi vas zebe, vam bodo mogoče koristili ideje, ki sem jih dobila, kako ogreti telo:

1. Pijemo tople in vroče čaje in vodo

Saj veste, da moramo vsak dan spiti veliko vode. Hladna iz pipe ali steklenice v tem vremenu ni več primerna, lahko pa jo segrejemo. Kadar me zelo zebe, si naredim vroč čaj ali vodo; obožujem pa tudi rahlo ogreto vodo, zato imam kozarec kar na radiatorju.

Toplejši napitki nam bodo pomagali tudi pri prebavljanju "hladnih" jedi, kot je solata. Zato pred vsakim obrokom spijte topel čaj ali vodo, zelo priporočljive so juhe, ker ogrejejo vranico (je odgovorna za dorbo prebavo).

2. Jemo živila, ki nas ogrejejo

Dobila sem domačo endivijo in radič. V solato bom obvezno dodala kuhan krompir ali fižol, saj jo ogrejeta - tako v fizikalnem, kot energijskem smislu. Odlična alternativa, če ne maramo ogljikovih hidratov, so popražena semena (npr. sončnična ali sezamova), ki jo na koncu dodamo solati.

V tem članku sem pisala o živilih, ki bi jih naj jedli v hladnih dneh. Posloviti se moramo od metinega in zelenega čaja, ker hladita, prav tako citrusi in zelenjava kot so jajčevci, bučke, paprika, paradižnik. Mleko nas ohladi in še nastanek sluzi vzpodbuja, zato se ga čim bolj izogibajmo. Zdaj nas čakajo buče, koleraba, krompir, korenje, brstični ohrovt, zelje, kostanji.
3. Tople kopeli in masaže

Kopeli in masažna olja, ki jim dodamo eterična olja, nas tudi zelo hitro ogrejejo. Krvavitev zelo vzpodbujajo rožmarin in brin, pa tudi ylang-ylang in bergamotka.

4. Tople barve

Sedaj je čas za rdečo, rumeno in rjavo barvo. Pustite črno in temno modro v omari, bela je lahko za umiritev, deluje pa zelo hladno. Tople barve pa lahko uporabimo tudi za ureditev bivalnega prostora, včasih je potrebno nekaj poudarkov (slike, blazine, predpražnik), pa se že topleje počutimo.

5. Aktivnosti, ki ogrejejo

Kadar nas zebe, je največji problem slaba prekrvavitev. Zato pojdimo na hitri sprehod ali tek, skačimo, dvigajmo uteži, boksajmo - v feng-shuijevskem jeziku bi rekli, da moramo biti yang.

6. Povej, s kom se družiš, pa ti povem, ali te zebe

Malo sem priredila rek, vendar mi boste zanesljivo pritrdili - poiščimo si družbo ljudi, ki znajo "igrati svojo igro", ki so dinamični in pozitivni, ne glede na vreme in temperature.

2 komentarja:

  1. Če pa vas kljub temu še vedno zebe, bi bilo pametno preveriti, ali imate dovolj ščitničnih hormonov.
    Lp, Neža

    OdgovoriIzbriši
  2. Neža, hvala za opozorilo, vendar me ne zebe vedno, samo prilagoditi sem se morala. En teden prej sem bila še v kopalkah na plaži, potem pa doma na mrazu. Sedaj je že v redu, sem se prilagodila.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši