sreda, 11. september 2013

Poštenje - in Citroeni so najboljši avtomobili!

Sem na blogu že kdaj omenila, da sem velik privrženec avtomobilov Citroen? Verjetno že večkrat, ampak bom še enkrat. Citroeni so zakon!

Seveda se tudi najboljši avtomobili pokvarijo. Moj se je odločil za skrajno prefinjeno nagajanje: pri zelo majhni hitrosti so obrati na motorju hitro padli in avto je crknil. Puf, kar tako! Samo tri dni sem tolerirala njegove muhe, potem pa ga naročila na servis.

Svoje citroenčke že več kot 15 let vozim v Servis Novak v bližini Brezovice. Gospod Novak se je upokojil in vodenje delavnice prepustil svojemu zetu in mlajši hčerki. Moj avto pa v roke dobi mehanik Vlado, ki je do sedaj vedno dobro opravil svoje delo. V delavnici sem razložila problem, dobila nadomestni avto in se odpeljala domov. In s strahom čakala na poročilo o potrebnih popravilih.

Glede na moje "veliko" poznavanje avtomobilov, še posebej Citroenov, sem seveda že imela postavljeno diagnozo: zamenjati bo potrebno menjalnik, sklopko ali motor. Ali pa vse troje. Vsem je jasno, kaj to finančno pomeni, in na hitro sem preštela novce po črnih in belih nogavicah. V redu, če bo popravilo stalo manj kot 1.672 evrov, bom lahko šla letos še na mini dopust. Drugače pa ... kruh in voda.



Že čez dve uri me je poklical Dejan (Novakov zet) in povedal, da je avto popravljen. Kaj? Saj smo se lepo zmenili, da me za popravila, višja od 200 evrov, morate najprej poklicati, sem kričala v mislih. Dejan na srečo ne zna brati mojih misli, zato je mirno nadaljeval, da je bilo potrebno samo očistiti neko loputo okrog nečesa ali za dovajanje nečesa. Da je Vlado to hitro naredil in po njegovem mnenju ne bo več težav, saj tudi motor drugače "teče". Cena za popravilo: 22,50 evrov. Jupiiii, kje so moje kopalke, gremo na dopust!!!

Kako zaupate svojemu avtomehaniku? V koliko delavnicah bi tako pošteno zaračunali popravilo?

Gospod Novak mi je enkrat, ko sem pohvalila Dejanovo poštenje, takole razložil: "Če bi goljufal stranke, bi potem enako ravnal z mojo hčerko!" 

Mislim, da komentar ni potreben. Zato bom še naprej kupovala Citroene, samo da mi ne bo treba hoditi k drugemu avtomehaniku ... Ne, kupujem jih zato, ker imajo od vseh avtomobilov najlepše ritke!

10 komentarjev:

  1. Naš prvi avto je tudi bil Citroen, Diana - ljubezen na prvi pogled. Sploh se ne spomnim, da bi bil kdaj na servisu. Delal, kot švicarska ura:)
    Veliko potovanj, tudi čez Alpe (motor nikoli "zakuhal"), veliko lepih spominov...

    Lahko bi rekli, najprej poišči dober servis, potem pa kupuj take avtomobile, ki jih oni servisirajo :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Imel AX, ojej... saj je bil v redu, ampak sem imel z njim več težav proti koncu njegove življenske poti kot pri Yugotu... nikoli več.

    OdgovoriIzbriši
  3. O Citroen servisu Novak lahko mirne vesti rečem samo najboljše. Odnos, poštenost, strokovnost! Mehanik Vlado opravlja svoje delo na vrhunskem nivoju ravno tako kot tudi vsi ostali. Če bom v prihodnosti še kdaj vozil Citroena se bom ob morebitnih težavah rade volje oglasil pri njih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo, da vam dobro služi! Jaz sem svojega prodal zaradi enostavno prevelikih težav. Če bi lahko stiskal delovne naloge vseh mojih obiskov na servisu, potem bi si lahko kakšno zimo kuril samo s tem papirjem. Za nekaj časa bom tako Citroene gledal samo od daleč.
    Je bil pa moj servis tudi odličen. Vedno so bili pripravljeni hitro pomagati, tudi izvem delovnega časa :)

    OdgovoriIzbriši
  5. hm, jaz sem tudi imel kup težav s francozi, clio je še nakako bi, potem pa Xsara picaso... sama popravila... sem na japan preklopil zdej pa teče kot urca. Toyota Avensis - sem ga kupil, ko je imel50.000, sedaj ima 210.000 km samo z redni servis. pa kakšno žarnco je bilo treba kdaj zamenjat... so pa vizuelno citroeni lepi se strinjam

    OdgovoriIzbriši
  6. Navsezadnje so citroeni lepi avtomobili ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ker je moj Renault Scenic letos dopolnil 10 let, sem ga dan pred tehničnim pregledom odpeljal na pooblaščeni servis. Kot ponavadi, so našli nekaj "pokvarjenih" zadev, od tega 2 brisalca stekel za 50€. Niso pa ugotovili, da je krmilni mehanizem tik pred razpadom.
    Zato naslednji dan tehničnega pregleda nisem opravil.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moja kolegica ga je pred časom kupila... Ji priporočam g. Novaka.
    Je pa res vsak model po svoje izviren in zanimiv še za nepoznavalce!

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo napisano, poleg tega pa je prav,da pohvalimo poštenost. Tudi meni so Citroeni všeč.

    OdgovoriIzbriši
  10. ja ritke imajo res najlepše,pa tako mehki, damski so

    OdgovoriIzbriši