sreda, 29. maj 2013

Rožice v Murglah konec maja zebe!

Lahko bi vas poskusila prepričati, da so na slikah najnovejše umetniške skulpture, vendar mi ne bi verjeli. Imate prav, pod njimi se skrivajo enoletnice. Včeraj sem bila naveličana zalivanja rastlin v majhnih lončkih, in, povejmo po resnici, tudi rožice so bile skrajno nezadovoljne.

Zato sem jih posadila v večje lonce in zaščitila s kopreno. Nimam pojma, ali bo ena plast zadostovala za zaščito temperaturno občutljivejših rožic. Vremenska napoved do 6.6. namreč ni vzpodbudna. Ah kaj, bo že!




Priznajte, vsaj malo ste radovedni, kaj se skriva pod zaščito. Čisto, čisto malo. Letos sem poskusila biti bolj romantična, pa vendarle "moderna"!


Ta del vrta me že lansko leto ni čisto zadovoljil, letos je še slabše, saj je zmrznil rdečelisti javor. 


Črni bezek se dobro razvija, ne bo previsok. Na njem je nekaj cvetov, vendar so zelo verjetno zmrznili.


Muca vsa moja prizadevanja spremlja z zvišeno nečimrnostjo. Bolj se zabava z vrabci, ki iščejo rozine okrog njenih tačk.


Rdečelistni ruj postaja pravi lepotec. Ko bo začela cveteti še lonicera v ozadju, bo nastala zanimiva kombinacija.


Še ena lepotica: moja najljubša hosta.


Nad hosto 'Big Daddy' najprej nisem bila navdušena. Po treh letih se je pa razvila v takšno, kot se za njeno ime spodobi.

2 komentarja:

  1. Prava popestritev doma.Bogat in lep izbor rožic,za katere lepo skrbite.
    lp jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. O, vaše rožice so čudovite. Naše sadike v zelenjavnem vrtu pa so tako uboge kot še nikoli v moji zelenjavni karieri. V gorah še ni pomladi. Drevje še ni ozelenelo.... čudno je letos to vreme.
    Naj bo vsaj poletje poletju podobno.
    Prijeten dopust,
    Andreja

    OdgovoriIzbriši