ponedeljek, 20. maj 2013

Implantat - antibiotiki in probiotiki

Pred tremi leti sem pisala o mrtvem zobu številka petnajst. Zobozdravnica dr. Polona Urbančič mi ga je nežno in strokovno izpulila. Na rentgenski sliki se je takoj videlo, da je moja zgornja čeljustna kost premalo debela za najmanjši implantat. Zobozdravnica je predlagala, da kost z neko snovjo odebelimo in s tem posežemo v predel sinusa.

Tri leta sem zbirala pogum za takšen poseg. Prejšnji petek sem se ojunačila in dobila implantat. Ker se s sinusi ne smemo igrati, sem od zobozdravnice dobila cel kup navodil. Ne smem kihati, si brisati nosu, nositi težkih stvari, se ukvarjati s športom ... in jemati moram antibiotike.

Ne spomnim se, kdaj sem nazadnje vzela antibiotike. Glede na to, kako se trenutno počutim, jih ne bom več tako hitro. Že po treh dneh so se začele težave z želodčno kislino in črevesjem. Nimam pojma, kaj se v črevesju dogaja, ampak moje glivice kričijo po sladkarijah, da o vetrovih ne govorim.

Seveda bi bilo ravno sedaj zelo nespametno jesti sladkarije, ker bi se glivice takoj začele razmnoževati z eksponentno hitrostjo. Antibiotiki pomorijo zdrave črevesne bakterije in šest mesecev traja, da se črevesje ponovno obnovi. Včeraj sem že začela jemati probiotike Bactoflor 10/20, zato upam, da bo čim prej boljše.

Zobozdravnica mi je svetovala, da naj prve tri dni ličnice hladim, saj se na takšen način prekrvavitev poveča. Ubogala sem jo in oteklina je bila zelo majhna. Še vedno pa čutim, da okrog luknje številka petnajst ni vse v redu.


Probiotike moramo obvezno jemati po kuri z antibiotiki. S tem pomagajo telesu, da se črevesna flora hitreje obnovi.

3 komentarji:

  1. Draga Helena, čestitam za pogum!!! Jaz se šele opogumljam za odstranitev mrtvega zoba. Vem, da je zelo škodljivo imeti mrtev zob v ustih, ampak ne vem, na katerega zobozdravnika se obrniti. Kolikor razumem, ste vi bili povsem zadovoljni z omenjeno zobozdravnico, drži? A bi bili tako prijazni in mi zaupali vrsto/material implantata, ki ste ga izbrali. Namreč s človeškega vidika vam zaupam in bi rada slišala vašo izkušnjo, hvala! Petra

    OdgovoriIzbriši
  2. @Petra: danes sem bila pri zobozdravnici Poloni Urbančič, da mi je pobrala šive. Rana se je fantastično lepo zacelila, po mojem mnenju tudi zaradi "obdelave" z Rizolom (http://www.avita.si/alge-tinkture/rizol-s-klincki). To je res čudežno sredstvo, ko gre za ranice v ustni votlini ali glivice na koži. Vse sem v zadnjih tednih sama testirala in sem navdušena.

    Moj implantat pa je iz titana. Zdaj ga bom najmanj 4 mesece imela v ustih, da bomo res sigurni, kako ga bo telo sprejelo. Zaenkrat je vse v redu, samo na sinuse še nekaj časa moram paziti.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Lahko vprašam koliko cca € ste odšteli za implantat? Tudi sama zbiram pogum...

    OdgovoriIzbriši