četrtek, 18. april 2013

Hoferjeve ekološke kozice

Po dolgem času sem zopet zašla v Hofer. Pri prijateljici V. sem videla njihovo reklamo za športni modrček, pa sem z malo upanja šla na oglede. V trgovini sem se spomnila, da mi je druga prijateljica pripovedovala o hoferjevih kozicah iz certificiranega ekološkega gojišča. Res, v zamrzovalniku sem jih našla in kupila.


Hoferjeve eko kozice so zamrznjene in začinjene s peteršiljem in česnom. Pred uporabo jih odtalimo in nato hitro popečemo, da ostane meso mehko.

Prijateljica jih uporabi v rižoti in njeni otroci jo obožujejo. Jaz jih bom samo popražila in začinila s čilijem, zraven pa pojedla zelenjavo. Kozice so rahlo sladkega do nevtralnega okusa, zato jih moramo obogatiti z začimbami, klasična kombinacija je sladko-kisla ali sladko-pekoča. Zadnjič pa sem jedla solato s kozicami, koromačem in ingverjem. Mljask!

Nakup eko kozic se mi zdi ena izmed dobrih in izvedljivih idej, kaj lahko naredimo za bolj zdrav življenjski slog. So malo dražje, vendar jih ne pojemo tako veliko, da bi zaradi tega obubožali. Kozice, kot vsi morski sadeži, vsebujejo histamin, zato jih naj alergiki uživajo v zmernih količinah.

Kozice iz konvencionalnih gojiščih so ponavadi zelo slabe kakovosti, saj živijo na premajhnem prostoru, v hrano jim dodajajo antibiotike in dodatke za hitrejšo rast. Lahko si samo predstavljamo, kakšna je kakovost morja v gojišču.

4 komentarji:

  1. Rada berem vaše zelo koristne in polne informacij zapiske.Hvala!
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  2. Deklaracija vse prenese ;) Do pridevnika "eko" sem zelo skeptična, če kupujem pri multinacionalki ;) Sicer pa: ker jih pojemo malo, kot ste omenili, se ekvivalentno tistemu vašemu stavku, da zaradi tega ne bomo ubobožali, če kupujemo dražje, lahko tudi izpelje, da tudi kaj prida koristi ne bo, če "eko" izdelke vključujemo v tako mali količini. Kupovati eko ima po moje smisel le za osnovna živila, ki so bolj zastopana v našem jedilniku. Pa brez zamere.

    OdgovoriIzbriši
  3. @Anonimni: Ne podpiram nakupovanja v diskontih in drugih pocenih trgovinah, vendar je Hofer v svoji domovini Nemčiji tako pod udarom, da so nekateri njihovi izdelki presenetljivo dobri.

    Nemške potrošniške organizacije nenehno preverjajo kakovost izdelkov v Hoferju (v Nemčiji se imenuje Aldi) in Lidla, zato zaupam njihovi eko oznaki. So pa standardi za ekološko pridelano hrano v bistvu nizki, zato je še vedno najboljša lokalna zelenjava iz domačega vrta.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. Pod pogojem, da je domač vrt na dobri lokaciji. Gledaš vrtičkarje, par metrov od štiripasovnice, niti žive meje nimajo, pa ti pravijo, kako zdravo zelenjavo pridelujejo:)
    lp

    OdgovoriIzbriši