petek, 1. februar 2013

Baumax je preveč yin

Baumax se umika iz Ljubljane, so napisali v današnjih Financah. Mimogrede: pred leti je bil znani slovenski poslovnež jako začuden, ko je izvedel, da berem takšne časopise kot so Delo, Finance, Mladina.

Prodajalna Baumax (v kleti Cityparka) mi je bila že od otvoritve zanimiva. Vedno znova, ko sem jo obiskala, sem se čudila, da še obstaja. S feng shuijevskega stališča je vzrok za slabo delovanje zelo očiten - trgovina leži v kletni etaži.

Vse, kaj je spodaj, ima prevladujočo yin energijo. Kar je pod nivojem tal, je še bolj yin. Kako naj trgovina, ki prodaja yang izdelke, nudi kupcem ustrezno energijo? Stranke Baumaxa so kupci, ki bodo s kupljenimi izdelki naredili nekaj dinamičnega. Zato si želijo in pričakujejo akcijo tudi v trgovini. V kleti je že ne bodo dobili ...


Vsaka dejavnost, kjer uporabljamo mišice, je yang

Bomo vsi skupaj opazovali, kakšna trgovina se bo naselila v klet Cityparka in kako uspešna bo. Kaj menite, katere dejavnosti so yin in bi bile lahko uspešne v teh prostorih? Še ena možnost obstaja: v klet bi prišla dejavnost, ki je zelo, zelo yang in potrebuje umiritev.

4 komentarji:

  1. Ampak sam sem tam vedno začutil pozitivno energijo... Kako to? Ali lahko tudi yin energijo občutimo kot pozitivno? Je to mogoče? Kaj, če smo sami pretežno yin, je to zato?

    OdgovoriIzbriši
  2. Yin energija ne pomeni, da ni pozitivna, samo premalo je dinamična in aktivna za dejavnost, ki jo je imel Baumax.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala gospa za odgovor. Mislil sem, da je yin negativen. Zanimive so mi te energetske zadeve, sicer se pa ne spoznam, me pa zanimajo te zadeve, ker zelo hitro občutim ljudi in prostore, ali mi dajejo ali jemljejo energijo. Opažam pa zadnje čase, da so mi nekateri ljudje po občutku zelo pozitivni in sem jim tudi sam naklonjen, torej jih pozitivno sprejemam in mislim da oni tudi mene, ampak se po nekaj časa v njihovi bližini ali po pogovoru počutim energetsko povsem izpraznjenega. Teh primerov je malo, so pa in v preteklosti tega nisem občutil. Skratka, da vas ne morim s tem, samo zanimive so mi te stvari in tudi kakšen vas zapis na temo yin/yang rad preberem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ste si že prebrali članek o yinu in yangu na moji spletni strani?

    http://www.fengshui-akademija.si/aktualno/aktualno-arhiv-yinyang.php

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši