sreda, 3. oktober 2012

Komplicirane osebne finance

Takoj, ko sem se odločila, da bodo ena izmed tem na feng shui predavanju v Kalčku tudi finance, sem začela dobivati veliko informacij na to temo. Najprej sem dobila letni obračun od finančne hiše, kjer varčujem za starost. Nisem bila navdušena nad številkami, vendar nisem imela idej, kaj naj naredim.

Potem sem šla na večerjo z mlajšim ekonomistom, ki mi je zaupal o svojem zelo dobro izdelanem načrtu varčevanja za finančno neodvisnost. Slišala sem tudi dve manj prijetni zgodbi s slabim finančnim koncem, ki sta me naredili nervozni.

Prejšnji teden, ko sem naredila grob koncept za feng shui predavanje o denarju, pa sem dobila vabilo na seminar o osebnih financah. Ponavadi takšna vabila ignoriram, tokrat pa je vabil Robert Rolih (Uspeh d.o.o.), strokovnjak, ki ga cenim tudi po človeški plati.

Včeraj sem poslušala njegovo predavanje in počutila sem kot na predavanju Karin Rižner. Pred približno sedmimi leti je pri nas predavala o cepljenju. Na koncu predavanja smo vsi obnemelo obsedeli in se spraševali: če je polovica res, kar nam je povedala, zakaj cepljenje sploh obstaja?

Če je polovica res, kar nam je včeraj povedal Robert Rolih o skladih in nakupu delnic - in zelo verjetno je res vse - potem so razne varčevalne sheme največji legalni nateg. Vzajemni skladi so čisti nateg, ne glede na to, v kakšni obliki jih ponujajo (življenjsko svetovanje, naložbeno, rentno ...).

Na predavanju v Kalčku (jutri ob 17.30) bom povedala, da samo s feng shuijem ne moremo obogateti, potrebna sta tudi sreča in pridnost. Predvsem pa je pomembna dobra finančna pismenost, ki je Slovenci nimamo. Saj nas nikjer ne učijo o osebnih financah! Kar s pridom izkoriščajo vsi finančni svetovalci, banke, borzne hiše ...

Seveda bom morala nekaj spremeniti. Težka odločitev je pred mano, zato bom morala dodatno energijsko aktivirati finančni kotiček v stanovanju in podjetju. Veste, kje se nahaja?

2 komentarja: