nedelja, 9. september 2012

Se družite s pesimisti in nergači?

Ker se mi je včeraj predrlo kolo (kolesarske steze so povsod po Ljubljani polne stekla, zato se sploh ne čudim), sem šla danes s taksijem v Murgle po drugo kolo. Taksist mi je povedal, da je imel raka na trebušni slinavki, ki je ponavadi smrtna obsodba. Njemu so ga odkrili pravočasno in je ostal živ. Hvaležen je, da je dobil raka, saj je sedaj srečen. Prej je bil pesimist in nergač, sedaj se vsako jutro zbudi vesel in poln optimizma.

Takšne zgodbe se me emocionalno vedno zelo dotaknejo. Vedno so mi inspiracija, da analiziram svoje življenje. Sem srečna? Dovolj zdravo živim? S kom se družim - s pozitivci ali nezadovoljneži? Se znam razveseliti vsakdanjih malenkosti?

Včeraj šla na tek (po treh mesecih pavziranja sem zmogla 4,5 km) in kolesarit. Danes me samo malo bolijo mišice, ki si jih bom sprostila na kopanju. Grem se namreč sončit v Atlantis. Obožujem pozno jesenske žarke in to bo moja "malenkost" s katero se bom danes razveselila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar