ponedeljek, 10. september 2012

Kako negativne misli spremeniti v pozitivno ukrepanje

Ponedeljek je, na mizi nas je počakalo veliko dela, zato nujno potrebujemo nekaj nasvetov, kako negativne misli spremeniti v pozitivne in se s tem motivirati za odlično delo.

Nevzpodbudne misli: "Moram še ..."

Pozitivne misli: "Nič mi ni treba! Ampak, počutil se bom bolje, če bom opravil ..."



Nevzpodbudne misli: "Ne vem, če ..."

Pozitivne misli: "Negotovost in dvom me obremenjujeta, kradeta mojo energijo, čas in denar. Zato želim razčistiti - pozanimal se bom. Dobil bom moč in energijo, zato ker se bom lahko odločil."



Nevzpodbudne misli: "Vse sem že poskusil, ampak tale naloga mi ne leži."

Pozitivne misli: "Sebi in drugim priznam svojo nemoč. Za to nalogo bom poiskal kolega ali zunanjega sodelavca, z več znanja in/ali motivacije. Pridobljen čas bom porabil za naloge, ki jih zmorem in kjer sem močan."


Nevzpodbudne misli: "Vedno znova počnem iste napake!"

Pozitivne misli: "Ni res! V vsaki novi situaciji lahko drugače reagiram, če si to res želim!"


Nevzpodbudne misli: "Nimam časa za ..."

Pozitivne misli: "Ne drži! Če si nekaj resnično želim, si za to vzamemo čas."


Nevzpodbudne misli: "Bilo bi boljše, če bi ..."

Pozitivne misli: "Tako je! Nihče ne ve bolje, kaj je potrebno narediti, kot vi sami, zato ustrezno ukrepajte."


Nevzpodbudne misli: "V tem trenutku to ne gre."

Pozitivne misli: "Nekateri trenutki trajajo celo življenje ... Zato se bom takoj odločil (da/ne)."


Nevzpodbudne misli: "Ne vidim nobene druge možnosti."

Pozitivne misli: "Vedno obstaja alternativa, če si situacijo ogledamo objektivno z vseh strani."


Nevzpodbudne misli: "O tem se sedaj ne morem odločiti!"

Pozitivne misli: "Se strinjam! Ampak, do x.y. se bom dokončno odločil."

2 komentarja:

  1. Res je, najbolje je sprejemati pozitivno in dejanja bodo postala neprisiljena, vedra,..... in dogajali se nam bodo sami pozitivni čudeži. Mar, ne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozitivni čudeži se nam bodo dogajali, če bomo tudi sami nekaj naredili. Samo pozitivno mišljenje ni dovolj, kar sem povedala tudi v naslovu članka.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši