torek, 12. junij 2012

Pestro dogajanje

Kaj počnem v teh dneh:

1. Napisala sem program za naša poletna predavanja. Zdaj je na vrsti marketing, saj bodo vsi našli 1000 izgovorov, zakaj ne morejo priti na BREZPLAČNO izobraževanje.

Program vseh štirih predavanj z vsemi ostalimi podatki je objavljen tukaj.

Udeležba je za vse bralce mojega bloga OBVEZNA!

2. Letošnje leto je po kitajskem koledarju v znamenju zmaja. In očitno se mu je zmešalo, vsaj kar se vremena tiče. Kako je že, ko sije sonce več kot pet ur? Naj verjamem, da bo proti koncu tedna res topleje in brez dežja? Moje rožice vedrijo pod napuščem, razen treh korit, ki bodo kmalu odplavala.

3. Bila sem na sestanku za prenovo spletne strani. Aha, naša www.avita.si deluje dobrega pol leta, pa jo je že potrebno preurediti. Če še niste ustvarjali spletne strani, potem ne veste, da lahko samo 40% denarja porabite za izdelavo spletne strani, ostali denar boste potrebovali za marketing in prenovo.

Seveda se prenove nismo lotili na pamet, ampak smo naročili analizo. Strokovnjakinja, ki nas pozna tudi kot stranka, je napisala zelo dobro poročilo. Koliko stvari je "narobe"!. Sprememb se bomo lotili počasi in premišljeno. Najbolj potrebujemo "svežo kri" - nove obiskovalce in še boljše vsebine. Poletje bo zato posvečeno pisanju člankov.

4. Brrr grrr, s temi računi je vedno nekaj narobe. Z računovodkinjo Renato ravno urejava nekaj nejasnosti, ki so nastale zaradi nemških partnerjev. Kam je izginila pregovorna nemška natančnost?

5. Ogledala sem si arhiv fotografij z rožicami in ugotovila, da ne znam fotografirati! Groza!

2 komentarja:

  1. Razkisovala sem se z vašimi preparati, jem dietno, po navodilih, pa sem še vedno bolna. Kaj pa lahko naredite v takem primeru?

    Lp, upajoča na izboljšanje

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne vem, kakšne zdravstvene težave imate, zato vam tudi ne morem povedati, ali so povezane z zakisanostjo. Če niso, potem bi morali ukrepati drugače.

    Zastavite vaše vprašanje na forum Zdravilstvo, kjer odgovarja moj mož.

    http://med.over.net/forum5/list.php?177

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši