sreda, 16. maj 2012

Obisk v vrtnariji Reš

"Zdravo, zopet sem pri vas!" sem zaklicala Stani, šefici v rastlinjaku z enoletnicami. Saj smo vedeli, da še prideš, je odgovorila. Tudi moj dragi možiček je komentiral skromno število rožic ob prvem nakupu in rekel, da jih je letos bolj malo. Če to ni alibi za zapravljanje!

Res, prejšnji teden sem kupila premalo rož, zato sem danes nadaljevala. Ker sem dve koriti napačno zasadila, mi je zmanjkalo rastlin za druga korita. Nekaj rožic sem enostavno pozabila kupiti, za eno korito sem se pa naknadno odločila. Na srečo je bila Ruth v bližini in mi je pomagala z načrtom. 

V rastlinjaku smo se nabrale same roželjubke in kar nekaj časa klepetale o različnih temah. Lepo je srečati podobno misleče - rožice nas takoj povežejo. Seveda je bila tema tudi tek; Ruth je prebrala, da hodim na metabolični trening in malo je manjkalo, pa bi me povabila na "krajšo" turo - npr. 78 km ...

V rastlinjaku je zelo lepo, zato ga hitro obiščite. Zunaj rože zebe in tudi jaz improviziram: v Šiški so rožice v hladni sobi, v Murglah pod stekleno streho terase, pokrite s pajčevino. 





Stana drži v rokah eno najlepših letošnjih obešank.

Ruth se poslavlja od rožic in jih predaja v varne dolenjske roke. 

Še ena zelo lepa obešanka iz lantane, perjanke, milijon zvončkov in bolivijske begonije.

2 komentarja:

  1. Jaz letos žal nisem šla po špežo(1) k Ruth ... :( ...in ko sem po naših vrtnarijah, ki jih je približno ducat, spraševala po črni petuniji, rumeni bolivijski begoniji in drugih novostih, so vrtnarji le odkimavali :(
    lp

    (1)večji nakup gospodinjskih potebščin

    OdgovoriIzbriši
  2. @Tamara: Vsako leto grem v tri vrtnarije (Vrtnarija Reš, Vrtni center Gašperlin, Vrtnarija Kurbus) in vsako leto znova ugotavljam, da so pri Ruth rožice najbolj zdrave in vitalne, da imajo največjo izbiro in najboljše svetovanje.

    Letos so me še posebej razočarali v vrtnem centru Gašperlin, kjer so rastline razpotegnjene, ker so jih preveč ogrevali in sončili. Škoda, ampak kakovost rastlin je vsako leto slabša. Včasih je manj enostavno več.

    Pri Kurbusu imajo kar v redu rastline, samo zmanjšali so sortiman.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši