petek, 18. maj 2012

Encimi, hujšanje in tek

Zanimiv dan je za mano. Včeraj sem bila bolna, Dominik je testiral viruse in bakterije, ostanke od prejšnje runde. Dopoldne smo sestavljali E-revijo Avita. Če je še ne prejemate, se hitro naročite na www.avita.si. Revije ne pošiljamo prepogosto (na 2 do 3 tedne) in seveda je brezplačna. Današnje teme so bile seneni nahod, encimi in voda.

Popoldne sem sadila enoletnice in pri tem razmišljala o vsemogočem. Nekaj o tem, kako naj zaščitim rožice in o delu v vrtu, ki me še časa. Zdaj moram investirati nekaj ur, da bom lahko poleti lenuharila. Nihče ne verjame, kako malo dela imam, ko je vse presajeno in posajeno.

Razmišljala sem tudi o mojih izkušnjah z encimi. V spletno trgovino Avita smo namreč dodali nov izdelek Enzymatin, ki vsebuje mešanico rastlinskih encimov. Moje izkušnje s tem izdelkom so zelo dobre - jasno, saj ga drugače ne bi imeli. Encimi pomagajo pri presnovi beljakovin, ogljikovih hidratov in maščob. Jaz sem jih testirala pri ogljikovih hidratih, ki so moja šibka točka. Ugotovila sem, da jih moram vzeti med ali takoj po obroku, drugače niso tako učinkoviti.

Res pomagajo pri presnovi in razlika, vsaj pri meni, je očitna - dosti manj vetrov, krčev, napihovanje.

Med sajenjem rožic sem se spomnila na razgovor s trenerko Tino. Po metaboličnem treningu sva debatirali o tem, kako popularen je postal tek. Vsi tečejo! Kar pa ne pomeni, da jim tek koristi.

Za tek, je povedala Tina, moramo imeti že čvrste mišice. Tek v bistvu ni za netrenirane začetnike, ki si mislijo, da bodo s tekom hitro shujšali. Za hujšanje je dosti boljši trening z utežmi ali vsaj kombinacija teka in vaj za moč. Ko tečemo, res porabljamo kalorije, vendar se poraba ustavi, ko se tudi mi ustavimo. Pri metaboličnem treningu pa ostane presnova povečana še najmanj 24 ur po treningu.

Največ koristi od teka imajo trenutno prodajalci tekaške obutve, organizatorji tekaških prireditev in ortopedi. Pravilne tekaške tehnike se moramo najprej naučiti (jaz je niti slučajno ne obvladam), kar ni tako lahko, saj imamo zaradi pretiranega sedenja zakrčene mišice in prekratka vezivna tkiva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar