sreda, 22. februar 2012

Podel google in grd chrome

Tole je prvi prispevek, ki ga pišem preko brskalnika chrome. V to me je "prisilil" google, saj se najprej kot radovedna mačka pritisnila na nek gumb, potem pa mi je "veliki brat" sporočil, da moj obstoječi brskalnik ne podpira novega vmesnika, zato naj poskusim s chromom. Pa ja, poskusim, samo s chromom deluje!

Chrome mi je enostavno grd: vizualno, uporabniško, ima grde črke in grdo grafiko. Ne prepriča me, da je hitrejši, to sem opazila tudi na svojem starem prenosniku, in da sproti pregleduje pravopis.

Saj se bom navadila, kaj mi pa drugega preostane, vendar se mi zdi zelo podlo od googla, da uporablja takšne trike. Bolj ga gledam, bolj je grda tista zgornja vrstica, tako brezosebna.

Če bodo v naslednjih dneh prispevki slabi, veste, kdo je kriv ...


3 komentarji:

  1. Še dobro, da ne razumem zakaj se gre ...
    Drži se!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej,
    Chrome je super, samo navaditi se ga moraš.

    Tukaj si lahko na Chrome dodaš različne aplikacije, po lastnih željah: https://chrome.google.com/webstore/category/home

    Tukaj pa si lahko Chrome olepšaš: https://chrome.google.com/webstore/category/themes?hl=en

    Tu pa si lahko temo za ozadje narediš po svoji meri: http://www.chrometheme.net/chrome-theme-creator-online.html

    Sem začela uporabljati Chrome, ko nas je bilo še manj kot 3% na celem svetu, ko smo to počeli. Zdaj bi ga res težko zamenjala.

    Sicer pa ni samo Chrome problematičen... Internet Explorer od "najdražjega" Microsofta, ti daje točko vsakič, ko nekaj iščeš preko Binga in potem si lahko kupiš aplikacijo na njihovi tržnici.

    Najhujši je pa Apple, ampak o tem pa sploh ne bom ...

    OdgovoriIzbriši