ponedeljek, 5. december 2011

Volitve 2011: Volilci - energijski vampirji

Rezultati volitev so nas vse presenetili, priznajmo. Prejšnji teden sem bila na dopustu v Hurgadi (Egipt), zato nisem spremljala zadnjih soočenj kandidatov in ne vem, kaj je povzročilo preobrat. V Financah so komentirali, da je Janša zadnje dni volilne kampanje delal velike napake in izgubljal volivce.

Vesna Godina bi nam o rezultatu volitev zanesljivo povedala sočno antropološko razlago, jaz pa bom energijsko: Slovenci so volili tistega, ki je oddajal več energije. Janković je energijsko izredno močan in to svojo energijo tudi razdaja. Mi, volilci, jo z veseljem sesamo, kot energijski vampirji.

Pravo delo se šele začenja in prav zanimivo bo opazovati, kako bo Janković sestavljal koalicijo. Mislim, da je eden izmed najboljših pogajalcev, zato bo veliko iztržil. Po napovedih pa bo koalicija slabo delovala in čez eno leto bomo dobili drugo koalicijo, drugo vlado ali predčasne volitve.

P.S.
Danes sem se peljala s taksijem in taksist mi je povedal, da je v sredo peljal gospo Janković. Bila je zelo trdno prepričana, da bodo zmagali na volitvah. Zanimivo.

P.P.S.
Ruth Podgornik Reš me je povabila na projekcijo filma Ruth 246,8. Zelo se veselim, da me je povabila in domišljam si, da smo k njenemu uspehu, vsaj kakšen procent, prispevali tudi mi v Energijskem centru. Bravo, Ruth!

Ni komentarjev:

Objavite komentar