sreda, 26. oktober 2011

Delo: Izboljšajte svojo spletno stran za samo 90,62 EUR

V izobraževalnem podjetju Monotro so uvedli zanimiv sistem: tedenske popuste na seminarje.

Ta teden je v akciji seminar s predavateljem Rokom Hrastnikom. O Roku sem že veliko pisala, bila sem tudi na vsaj treh njegovih seminarjih. Prijavila sem se tudi na četrtega, pri podjetju Monotro:

Seminar: Trženje preko interneta

Termin: petek, 18.11.2011

Cena s popustom je samo 90,62 EUR! Rok bo pregledal naše že obstoječe spletne strani in dal veliko koristnih informacij - to vam govorim iz izkušenj.

Že urna postavka internetnih strokovnjakov je višja od kotizacije za seminar, zato izkoristite priložnost in pridite na seminar. Prijave do 28.10.2011.

Rok je znan po zelo dinamičnem predavanju, zato na nobenem seminarju ne boste v tako kratkem času izvedeli tako veliko stvari, kako izboljšati svojo spletno stran. Naša prenovljena spletna trgovina Avita je takšna prav zaradi znanja, ki sem ga dobila od Roka. Seveda prenova še ni končana in komaj čakam, da jo bo Rok pregledal. (Mimogrede: navdušen je nad Peno za tuširanje Lubana).

Podjetje Monotro me ni angažiralo za to reklamo, plačala bom polno ceno za seminar, niti ne vedo, da tole pišem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar