nedelja, 21. avgust 2011

Novo v trgovini Avita: Kozmetika z bazičnim pH

Končno je prišla bazična kozmetika. Izraz "bazičen" ne izhaja iz angleške besede basic, ampak iz kemijske definicije o pH - bazičen in kisel.

S pomočjo bazične kozmetike bomo razširili izbor, kako razkisati preko kože. Do sedaj smo vam nudili samo bazično kopel, zdaj pa imate na razpolago:


Dnevna krema Lubana - pH 7,6
 - kreme za obraz

- losjon za telo

- piling za obraz

- masko za obraz

- tonik za obraz

- čistilno peno za obraz

- vlažilni gel za obraz

- peno za tuširanje

- gel za tuširanje + šampon (2 v 1)


... in še več izdelkov pride, med drugim tudi bazičen deodorant (roll on) in tonirana krema v svetlem in temnejšem odtenku, ki bo aktualna v zimskih dneh.

Vsi izdelki so, kot ste že navajeni, preizkušeni zasebno in v ordinaciji. Upamo, da boste nad njimi navdušeni tako, kot smo mi. Seveda bomo veseli vsakega vašega mnenja, zato nam sporočite, kakšne so vaše izkušnje z bazično kozmetiko.

Zelo se trudimo, da bi dobili testerje za bazično kozmetiko, vendar je izredno težko. Bomo pa v jeseni organizirali "bazične" svetovalne urice, kjer boste lahko preizkusili izdelke in izbrali tiste, ki ustrezajo vaši koži.

Bazična kozmetika: izbrali smo dve podjetji - Lubana in Ovimed.

4 komentarji:

  1. bazična kozmetika oz bazična nega telesa je ZAKON! začel sem jo uporabljati pred pibl. pol leta in sem navdušen nad rezultati oz izboljšavami! Na rokah oz okrog nohtov sem imel problem z razpokano kožo, sedaj je veliko bolje, še vedno je malo razpokana kar je zato ker si grizljam kožico (kar se nikakor ne morem odvadit) a je po uporabi bazične kreme za roke občutno izboljšanje.
    Imel sem tudi veliiiikeee probleme s srbečico po celem telesu takoj po tuširanju, ki je čez čas minila ter skozi celi dan pri zgibih, pod pazduho in predvsem okoli splovola (mislim da so tam bile celo gljivice, na koži so bile neke bele lise) v kombinaciji z bazično kopeljo, bazično kozmetiko ter ostalim kar priporočate na tem blogu in drugih vaših straneh (prehrana ipd – predvsem čim bolj izogibanje sladkorja) so vsi problemi čudežno izginili! Z alergijo sem imel probleme od OŠ dalje, v teh letih sem uporabil 'milijon' različnih krem (od najcenejše do najdražje) a najboljše se bazične.
    Helena - hvala vam za nasvete in lp

    OdgovoriIzbriši
  2. @Maki: Hvala za vaše pozitivno mnenje o bazični kozmetiki. Tudi sama jo uporabljam in moja koža je v dobrem stanju. Lahko vaše mnenje objavimo v naši spletni trgovini Avita? www.avita.si

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. ja lahko objavite, sem že tam hotel komentirati samo tam nimate možnosti pisati komentarjev (vsaj jaz nisem videl te opcije)

    joooj sedaj sem šele videl kakšen kiks sm napisal 'splovola'=spolovila ... in niti nisem mislil na to ampak na moda (sem malo pomešal pojme)tu sem imel zelooo močno (leta in leta) razdraženo kožo, porabil sem tudi na kg be.pan.tena, nič ni pomagalo, po par bazičnih kopelih in redno mazanje z bazično kremo pa nimam več problemov, ne da so omiljeni ampak jih sploh ni več - res sem navdušen, predvsem zato ker sem končno našel nekaj kar dejansko deluje! :)

    LP

    OdgovoriIzbriši
  4. Super, Maki, bomo objavili vaše mnenje. Zelo me veseli, da so vam izdelki pomagali. Bazične kopeli so odlične, skupaj z bazično kozmetiko pa fantastične.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši