sobota, 21. maj 2011

Rožice: Vsi so radi pozirali

Fotografski tečaj je sicer odpadel, jaz sem pa izkoristila priložnost in naredila nekaj fotografij v vrtnariji Reš. Modeli in rožice so mi potrpežljivo pozirali.



Zelo mi je všeč kombinacija trave in trdega kamna - čisti yin in yang, tako da nastane med obema deloma "napetost" oziroma dinamika. Ko boste obiskali vrtnarijo, glejte tudi pod noge!


Ruth trenira ribice, da ji bodo jedle iz roke. Zaenkrat jo samo grizejo ... 


Priljubljeni Ruthin grmiček ... 

... ta trava pa je seveda moja najljubša. 

 Dominik je ravno danes posadil sadiko tega drevesa. Na moji etiketi piše, da bo veliko samo 5 metrov, pri Ruth v vrtnariji je seveda že večja.

Na Rajetovem terenu sem fotografirala bonsaje 





Slika ni najbolje uspela, vendar so mi bile te rožice vedno všeč in letos sem jih kupila. Ruth mi je svetovala, da naj bodo na vetrovnem in sončnem mestu, drugače jih bodo napadle pršice.  


Neverjetno! Po 12-urnem delavniku sta bili vrtnarki še vedno dobre volje in pripravljeni pozirati. Hvala!!! 

Šefica pred dvema hišama ... 

Andrej se je najprej branil, potem pa nasmejano poziral pred objektivom. Še večkrat, prosim! 


Na poti proti avtomobilu je sonce ravno zahajalo in božalo liste.

Ni komentarjev:

Objavite komentar