nedelja, 10. april 2011

Zdravje: Virusi in bakterije po dopustu

Kaj se zgodi, če te dan po vrnitvi iz dopusta "napadejo" bakterije in virusi? Dobiš vročino in obležiš v postelji. Ne vem, kaj je huje, da sem bolna, ko zunaj sije prekrasno sonce, ali ko me po dopustu čaka ogromna količina dela?

Nekaj ur sem v pisarni preživela v petek, pa se mi je takoj maščevalo. Danes sem šla samo zalivat rože in Dominik mi je dal terapijo. Se že bolje počutim, vsaj vročina je padla, tako da bom jutri za vsaj tri ure (ha, ha, beri najmanj pet) šla v službo. To je pač cena, če imaš svoje podjetja.

Veliko raje bi ostala doma in naredila načrt zasaditev za letos. Nimam še čisto nič. Ne, lažem, danes sem skicirala nekaj idej za Murgle. Želim si manj rož in tudi manj različnih rastlin, kot prejšnja leta. V Šiški so se fantastično obnesle novogvinejske vodenke, zato jih bom kombinirala s travami in drugimi strukturnimi rastlinami.

 Nimam pojma, zakaj sem zbolela, saj sem na dopustu dokaj zdravo jedla (kolikor se je dalo), vsako jutro ob 6.15 po lokalnem času (po našem je to ob 10.45) tekla po peščeni obali in vsak drugi večer šla v fitnes studio. Spat sem šla s kurami po lokalnem času (20.00) oziroma ob 1.00 po našem času. Tudi koktajlov ni bilo veliko, od sončenja "zgoraj brez" pa se tudi ne zboli. Ali pač?

6 komentarjev:

  1. Upam, da ste že zdravi oz se čimprej pozdravite. Sprememba klime je kriva.

    OdgovoriIzbriši
  2. Naj vam na začetku želim čimprejšnjega okrevanja!
    Imam pa eno vprašanje na katerega boste sigurno najbolje znali odgovoriti vi.
    Namreč, spomnim se, da ste pred leti pisali zelo zanimive članke v reviji Delo&Dom o Feng shuiji. Sicer kar nekaj stvari iz FS poznam, sem se pa znašel pred dilemo. Kam obrniti posteljo, če je moja kua številka 7, partneričina pa 4. Po pregledovanje FS literature sploh nimava ugodne skupne smeri neba, kar je za enega dobro, je za drugega slabo itn. Zaenkrat imava posteljo obrnjeno na vzhod - vendar zaradi omejitvenih možnosti spalnice imava možnost le še zahod. Vaš nasvet?

    Hvala,

    LP Peter

    OdgovoriIzbriši
  3. Peter: Kua števila v tem smislu zelo redko uporabljam, tudi moji mojstri jih ne. Za določitev smeri spanja obstajajo bolje, profesionalne metode. Za laika pa je najboljše, da najprej poskrbi za dobro lego postelje po Šoli oblik (trdno vzglavje, pregled nad dogajanjem v spalnici, dovolj velika spalnica, pospravljena spalnica, dovolj kisika ...). Samo najbolj občutljivi reagirajo na smeri neba, pa še te določimo drugače, dosti bolj individualno. Kadar pa smo v dilemi, vedno dobi boljšo smer tisti, ki je energijsko šibkejši (slabše spi, je bolj bolan, izčrpan, pod stresom).

    Mojster Chan pravi: če je ženi v spalnici lepo, bo tudi moškemu ...

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  4. ha, ha, ha tale rek je pa taprav :)

    lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Helena! Tudi rek si velja zapomniti :)

    Načeloma ne kompliciram preveč, vendar sem se aprila ravno preselil v mansardno stanovanje (vem, da po FSju to ni dobro, vendar je selitev kratkorocna cca. 1-3 leta).

    En teden po selitvi sem opazil, da me čez dan boli v križu. Spim na isti postelji kot prej, zato sem učvrstil letvice pod jogijem, pa je bilo malo bolje, vendar se je bolečina čez dan pojavljala.

    Zato sem začel razmišljati o slabem FSju kot vzroku. Morda poševna stena pri vznožju postelje ne vpliva najbolje ... Da bi pa obrnil in imel vzglavje pri poševni steni pa verjetno spet ne bo dobro? - sem poskusil, pa je občutek kot spati na jadrnici :)

    No, začel bom pri zamenjavi vzglavnika, potem pa počasi naprej ...

    LP Peter

    OdgovoriIzbriši
  6. Peter: Kaj pravite o moji teoriji? Med selitvijo ste, zelo verjetno, pridno nosili težke škatle in pohištvo, premalo pili vodo, premalo spali, bili pod stresom ... torej ste se močno zakisali in pretegnili vezivna tkiva. Moj nasvet: bazične kopeli, bazični minerali in rolfing (Irena Deržek, 040 599 365).

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši